• maxxixx

Bråk vad göra?

Hej familjeliv.

allt började med att jag var på väg till Netto som ligger CA 5 min från min lägenhet. När jag var utanför netto så möter jag två stycken personer ( araber ) dessa två personer kallade på mig och min kompis om följde med, Eftersom att jag inte kände dessa två personer som kallade så sa jag snällt till dom att jag inte ville. Det resulterade till att båda två araberna inte förstod det och blev VÄLDIGT aggressiva då han ena frågar min kompis efter hans mobil den andra går då mot mig o försöker rycka min mobil ur handen jag knuffar då bort denna personen och vi springer tillbaka till lägenheten utan att de följer efter. Kan tillägga att dessa två personer går på samma skola som oss 3året på naturvetenskap. Dagen därpå får jag sms från denna personen som säger att han måste träffa mig jag svarar då snällt återigen att jag inte vill. Efter skolan den dagen så är jag o min kompis på väg till Centrum när vi stöter på dessa två araberna igen. Denna gången är de med ett större sällskap de är cirka 9 st varpå 4 av dom går fram o börjar knuffas o säger ' Varför jiddrar du med min kompis mannen ' då jag svarar att jag inte gjort det så får jag en smäll rakt i ansiktet medans de andra rånar min kompis. så frågan är nu VAD HADE NI GJORT I DETTA LÄGET? DE har forfarande hat mot mig o är fortfarande ute efter mig. Polisanmälan har gjorts men den blev nerlagt pga " inga bevis".

Har även försökt lösa detta med dom då har jag fått svare " håll käften"

Tacksam för svar vad hade ni gjort ?

G
  • Svar på tråden Bråk vad göra?
Svar på tråden Bråk vad göra?