• MaddeLugn

3.5år ont i hela kroppen

Hej! Jag har en fråga angående min dotter på 3.5år som har börjat klaga över att hon har ont (hon pekar och säger) axlar, armar, ben, rygg & mage. Det började med magen, Vi var in till sjukhuset där dom såg några vita blodkroppar i urinen så dom misstänkte uvi o skickade odling men jag har inte fått något svar än så jag tror personligen inte att det är det då jag själv och dottern haft det många gånger så kan jag våra symtom utan och innan!

Någon dag efter vi varit där började hon klaga över att hon hade ont på resterande ställen.

Testade med Google först men jag tycker det mer skrämmer upp mig än att ge svar! Första Jag fick upp var någon typ av cancer så jag testar o kolla här istället om någon haft liknande problem.

Det är oftast på kvällarna och att hon vaknar på nätterna. På dagarna vet jag ej, har dock inte frågat henne men hon har inte sagt någonting så..

Känner någon igen detta???

• Svar på tråden 3.5år ont i hela kroppen
  • Frontline

Grabben på 3.5 år har med ont lite varstans på kroppen också det mest på kvällar och nätter.
    Skulle tro det är växtvärk det brukar märkas mest på senkvällen natten..
    Har hänt att vi har gett Alvedon och då har det gett efter lite.

Googla på det..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Milleman

Växtvärk tänkte jag också. När sonen var i din dotters ålder hade han så ont så vi fick ligga och massera och ibland ge alvedon.

• Fia 28

Syrrans pojke hade extremt mycket växtvärk i den åldern och oftast kom värken på natten då han vaknar och tar sej om benen. Hon brukar massera eller lägga på kylsalva.

• TreSolrosor

Min som som blev 3 i höstas vaknar ofta på kvällarna/nätterna och är ledsen o säger att han har ont lite varstans i kroppen, det kan va benen, fötterna, armarna etc. Vi är rätt så säkra på att det är växtvärk.. Sambon var tydligen precis likadan i den åldern o det var växtvärk

Svar på tråden 3.5år ont i hela kroppen