Sexlivet ändrats, vet ej varför..
( hoppa över de 4 första styckena för att endast läsa om dagens läge ).
Hej, jag bor min nuvarande flickvän som jag gör det mesta med. Hon kommer från en familj där det är mycket känslor, antingen superglada, superarga. Så det är även min vardag idag. Skulle inte säga stormigt förhållande men endel uppochner gångar.
I början när vi flyttade ihop för ungefär 1år sen var sexlivet otroligt bra. Både fick och gav, så båda var nöjda. Båda kunde komma och vi hade sex ungefär 3-4 gånger i veckan. Med min sexdrift kändes det helt perfekt.
Men den sexkurva vi befann oss i, ändrades helt plötsligt. För hon behövde anpassa sig till det nya livet. ( första gången hon flyttade hemifrån ). Under den här tiden var jag oavsett hur jag betedde mig jobbig. Vilket ledde till att jag knappt fick vara nära min sambo och det tog ordentligt mycket på mitt självförtroende. Vi pratade om detta och allt började bli bättre men bara närheten, inte sexet.
Tiden gick och vi har haft sex ungefär 1gång i månaden, under tiden har jag blivit avvisad för många gånger och började tillslut att bli svartsjuk, något som jag själv ändrat på och försöker få bekräftelse på andra sätt.
Men i dagens läge, har vi bara sex om vi är helt lediga. Är det vardag finns inte sexet. Ibland svider det efter någon minut sex. Hon kan inte heller slappna av vilket gör att hon inte kommer. Så jag frågade henne självklart, är det något jag kan göra? Svaret är att hon inte vet varför hon inte kan slappna av och att hon tror inte jag kan göra något. vilket kändes konstigt för oftast vet man ju vad det handlar om?!?
Jag vet nu inte alls vad jag ska göra för jag har försökt med det mesta och kan inte låta bli att det faktiskt är något som är fel?! Någon som känner igen sig?