Vi har en sån till vår son. Han var lite mer än 1,5 år när vi köpte den och nu är han 2,5 år. Han är lång för sin ålder men har alltid suttit väldigt bra i den så det tycker inte jag är några problem. Däremot märks det skillnad när man har fullt liggläge. När vi köpte vagnen låg han med huvudet högst upp och fötterna precis innanför fotstödet. Nu är han för lång för det. Det är iofs inget större problem eftersom han inte sover i vagnen särskilt ofta och när han gör det lägger han antingen fötterna ovanpå nederdelen av fotstödet, böjer benen och sätter fötterna mot fotstödet men oftast ligger han på sidan och då kurar han ihop sig automatiskt så han får plats. Däremot sover han väldigt bra i vagnen trots att han är lite lång och ibland vill han ligga där och sova på dagen trots att vi är hemma och han kan sova i sin säng.
Jag tycker det är en bra vagn, både jag, sambon och sonen gillar den. Ska ni dessutom mest ha den i sittläge tror jag inte längden på barnet kommer bli något större problem.