Lura iväg min jävla man till afrika
Kan man lura iväg någon på en flygresa? Jag avskyr min man. Jag bokstavligen talat hatar honom. Han låter mig inte lämna honom, han är farlig och rent ut sagt en jävla idiot. Jag orkar inte gå in på detaljer, det enda jag kan säga är att jag inte längre vågar lämna honom.
Hur som helst, jag har under ett år spelat lycklig med honom. Han börjar ge mig lite mer frihet. Han tar ut mig, men bara om han är med. Jag funderar nu på att köpa en flygbiljett till honom då han fyller år i februari. Han har alltid velat åka till Island. Jag vill då lura honom att jag köpt biljett till Island, men, i själva verket ska jag köpa en biljett till något land i Afrika så idiotjäveln fastnar där, och så jag får tid att packa och fly.
Kommer han kunna veta att planet inte ska till Island? Det gör inget om han får veta att planet ska till Afrika när han är VÄL på planer, men han får inte veta det innan. Han måste gå ombord.
Om detta alternativ är omöjligt, finns det andra liknande alternativ.
Jag har min plan om varför han måste lämna landet för att jag ska kunna fly. Men jag orkar bara inte förklara här på min tråd varför.