• Anonym (Allvar)

Kan inte ta kvinnliga chefer på allvar

Är det bara jag som inte kan ta en kvinnlig chef på allvar? Varje kvinnlig chef som jag har haft har jag lyckats charma och ha sex med. Inge fel med det, men det jag menar är stt kvinnliga chefer inte kan styra ett företag som en man kan.

• Svar på tråden Kan inte ta kvinnliga chefer på allvar
  • NKmamma

Anar jag en mansgris här? Känns som att du föraktar kvinnor.
    Du borde söka hjälp och reda ut dina känslor och därmed ditt sätt mot kvinnor.

• Anonym (Allvar)
    NKmamma skrev 2016-01-10 16:54:06 följande:

Anar jag en mansgris här? Känns som att du föraktar kvinnor.

Du borde söka hjälp och reda ut dina känslor och därmed ditt sätt mot kvinnor.

Ska jag söka hjälp för att jag lyckas knulla kvinnor ?
  • Rainbow gg

Kan du utveckla lite mer kring varför du tycker att en kvinna inte kan styra ett företag? Du har nämnt att du haft sex med dina kvinnliga chefer men är det anledningen till att de inte kan styra?

• Anonym (D)

En chef som hoppar i säng med en underställd hade jag också haft svårt att ta på allvar. Ok om det är den stora kärleken. Då får man försöka lösa situationen så gott det går. Men casual sex ska man hålla utanför arbetsplatsen.

• Miss Skywalker

För män blir ju aldrig charmade och har sex med anställda..

• Anonym (Hmm)

Jaja typisk man som inte kan se en kvinna vara framgångsrik. Kvinno hatare nån som tror dem är bättre för dem är man. Ha ha ha

• Pentra

TS verkar ha fattat helt galet. Kvinnliga chefer skall inte styra som manliga. Manliga chefer skall chefa på manligt sätt och kvinnliga chefer på kvinnligt sätt. Om en kvinnlig chef skall styra som en man, och vice versa, så blir saker och ting helt fel. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• NKmamma
    Anonym (Allvar) skrev 2016-01-10 16:55:26 följande:
    Ska jag söka hjälp för att jag lyckas knulla kvinnor smile5.gif ?

Jag kan inte tro att du är så korkad att du inte förstår vad jag menar.
Svar på tråden Kan inte ta kvinnliga chefer på allvar