• Anonym (Berätta)

Är era djur oskulder?

Är era djur oskulder?

• Svar på tråden Är era djur oskulder?
  • Frontline

Kan vara den mest knäppaste frågan nånsin...
    Hur i helvete ska man veta det?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (N)

Min ena hund är oskuld och kommer även att dö som det eftersom hon nu är 12 år gammal. Dock så har hon testat tiksex några gånger, men det räknas ej då hon inte är bi.

• Fröken Apelsin

Haha, vilken sjuk fråga. :P Nej, de är inte oskulder, jag har två fd hemlösa katter och honan hade ungar innan hon kom till mig och hanen hade gått ute i fem år okastrerad så jag tvivlar starkt på att han är oskuld. Nu är båda kastrerade.

• Anonym (Knut kragballe)

Japp! Min undulat är oskuld, men den kastade lystna blickar på mig i morse så jag funderar på att krypa in i buren och bestiga den ömsint... Seriöst, vilken jädra fråga?! Vart vill du komma med den egentligen???:D

• Anonym (VA?)

Den måste slå rekordet som den konstigaste och sjukaste fråga ever! Men jag gick och frågade mina katter och den ena svarade att den värnar om sin integritet och vägrar svåra. Och den andra svarade att den inte hade varit det om jag låtit bli att släpa en oskyldig katt till veterinären vid 4 månaders ålder.

• SoulsWillRise

Min katt är oskuld och steril. Tycker hon är på tok för ung för att hålla på med sånt snusk.

Mina råttor däremot var inte oskuld nån av dom. Varje råtta fick en kull var med ca 10 bebisar i varje.

Svar på tråden Är era djur oskulder?