• Hope123

Fler skånetöser BF feb/mars 2016?

Hej! Jag undrar om det finns fler ifrån Skåne som har BF i februari-Mars? Det hade varit kul att kunna följas åt såhär i slutet Jag har själv BF 27/2 och detta är mitt tredje barn. Jag bor i Helsingborg och jag vet flera som börjat prata här på FL som sedan haft lite dejter när barnen är födda Men det gör man ju som man vill naturligtvis. På min mödravård är det bara förstagångsföderskor som blir erbjudna att gå med i föräldragrupp efter förlossning o det tycker jag är lite tråkigt då det har varit så kul att följas åt då mina andra barn var födda. Mina två andra barn är 14 och 10 år så reglerna har väl ändrats lite Men nu är vår lilla Ella på väg och det börjar bli lite pirrigt då det snart är dax! Många tror att bara för att det är barn nr 3 så är man mer förberedd men nej så är det verkligen inte, det är lika nervöst varje gång

• Svar på tråden Fler skånetöser BF feb/mars 2016?
  • Regnbågsfärg
    Hope123 skrev 2016-01-07 19:48:58 följande:

Hej! Jag undrar om det finns fler ifrån Skåne som har BF i februari-Mars? Det hade varit kul att kunna följas åt såhär i slutet Jag har själv BF 27/2 och detta är mitt tredje barn. Jag bor i Helsingborg och jag vet flera som börjat prata här på FL som sedan haft lite dejter när barnen är födda Men det gör man ju som man vill naturligtvis. På min mödravård är det bara förstagångsföderskor som blir erbjudna att gå med i föräldragrupp efter förlossning o det tycker jag är lite tråkigt då det har varit så kul att följas åt då mina andra barn var födda. Mina två andra barn är 14 och 10 år så reglerna har väl ändrats lite Men nu är vår lilla Ella på väg och det börjar bli lite pirrigt då det snart är dax! Många tror att bara för att det är barn nr 3 så är man mer förberedd men nej så är det verkligen inte, det är lika nervöst varje gång ) 

Hej!
    Jag bor i Hbg väntar vårt andra barn och är samtidigt nu föräldrarledig med vår ettochetthalvt åring ;)
    Väntat dock barnet i slutet av april
  • Zezziz84
    Hope123 skrev 2016-01-07 19:48:58 följande:

Hej! Jag undrar om det finns fler ifrån Skåne som har BF i februari-Mars? Det hade varit kul att kunna följas åt såhär i slutet Jag har själv BF 27/2 och detta är mitt tredje barn. Jag bor i Helsingborg och jag vet flera som börjat prata här på FL som sedan haft lite dejter när barnen är födda Men det gör man ju som man vill naturligtvis. På min mödravård är det bara förstagångsföderskor som blir erbjudna att gå med i föräldragrupp efter förlossning o det tycker jag är lite tråkigt då det har varit så kul att följas åt då mina andra barn var födda. Mina två andra barn är 14 och 10 år så reglerna har väl ändrats lite Men nu är vår lilla Ella på väg och det börjar bli lite pirrigt då det snart är dax! Många tror att bara för att det är barn nr 3 så är man mer förberedd men nej så är det verkligen inte, det är lika nervöst varje gång ) 

Hej bor i Klippan väntar 3barnet:) mina två barn är 9 o 7 år
    Bf 22mars
Svar på tråden Fler skånetöser BF feb/mars 2016?