• Anonym (..)

Finns det en chans att han kommer tillbaka?

Hej! För 2 dagar sedan blev jag lämnad av killen jag älskar så mycket. Det kom från ingenstans, men han kände sig på något sätt "tom" och mådde inte bra utav vårat förhållande. Självklart Så är mitt hjärta helt krossat i 1000 olika bitar just nu.

Han blockade mig överallt osv . Borde jag ge hobom tid? Han kanske ändrar sig. Han kände sig kvävd och jag tror att mycket ligger i att han nog har en depression. vi har gemensamma vänner och dem säger att han mår riktigt riktigt dåligt nu.

Om jag inte hör av mig på ett tag? Tror ni att han kan komma tillbaka? Vi är unga. Han var perfekt. Snälla.

• Svar på tråden Finns det en chans att han kommer tillbaka?
  • Anonym (Hrrm)

Ja, det finns en chans men du måste ge honom tid. Han är sjuk. Jobbigt att bli blockad överallt!

• Anonym (pp)

Vem vet om han kommer tillbaka. Det är ju till och med oklart varför han lämnade så vem vet som sagt.

Tror du är i ett chocktillstånd nu. Fokusera på dig själv och försök tillbringa mycket tid med dina nära och kära. Pressa inte ditt ex men kolla så småningom om du skulle kunna få en förklaring till varför han lämnade dig.

• Anonym (hm)

Ge honom utrymmestid så kommer han nog tillbaka.

• Anonym (nota)

Han känner sig kvävd och han mådde inta bra av ert förhållande säger han.

Du verkar dock inte vilja kännas vid detta eller ha något ansvar i det utan vill gärna förklara det hela med hans depression och vännernas bekräftelse på att han mår dåligt.

Jag tror att du måste utgå ifrån att det är slut och leva ditt liv utifrån det och inte utifrån att han eventuellt ska komma tillbaka. Det kanske han gör och då är det en bonus men räkna inte med det och planera inte utifrån det.

Naturligtvis ska du inte höra av dig, han har ju gjort slut och blockat dig. Han vill ju då inte ha någon kontakt. Du kan inte hålla på att bortförklara det här med att han är deprimerad och egentligen nog vill ha kontakt ändå. Du måste respektera en vuxen människas vilja helt enkelt.

Jag förstår att du är förkrossad och så gärna vill ha honom men tyvärr, du måste dra dig tillbaka nu. Gör inte misstaget att hänga upp din tillvaro på att lyssna på  och diskutera med kompisar som pratar med honom och spekulera i hur och när han ska komma tillbaka, det gör dig inte något gott.

• Anonym (Hur gick de sen??)

Hur gick de sen trådskaparen??

Svar på tråden Finns det en chans att han kommer tillbaka?