• klottertrops

Hur kan jag bli snygg?

Hej! 

Jag har börjar skriva och prata med en person och jag börjar verkligen gilla den personen, MEN. Jag är alldeles för ful för henne, hon är vacker och utstrålar, hon är som min drömtjej. Men.. Jag vill inte se ut så här. Hon förtjänar bättre. Så jag vill ha tips på hur man blir något finare, Jag har lite finnar ( inte alls mycket ) men alltid någon finne så jag vill veta något receptfritt läkemedel som hjälper snabbt! Jag vill också veta hur man får mindre glansigare hud, i stora hela blir lite mer attraherande. Kläder har jag så det är lugnt. Men asså, hur man blir mer attraherande. Träning osv varje dag och vad man ska tänka på att äta? :) Tacksam för alla  svar! Ber om ursäkt ifall det är skriver lite konstigt! :)

• Svar på tråden Hur kan jag bli snygg?
  • Långbenopluto

Börja med att förbättra ditt självförtroende, det finns inget sexigare än en kille med bra självförtroende (utan att vara kaxig).

Vill hon träffa dig så ska du låta henne avgöra om hon tycker du ser "bra ut" nog.

• HejPippi
    klottertrops skrev 2016-01-04 22:19:11 följande:

Hej! 

Jag har börjar skriva och prata med en person och jag börjar verkligen gilla den personen, MEN. Jag är alldeles för ful för henne, hon är vacker och utstrålar, hon är som min drömtjej. Men.. Jag vill inte se ut så här. Hon förtjänar bättre. Så jag vill ha tips på hur man blir något finare, Jag har lite finnar ( inte alls mycket ) men alltid någon finne så jag vill veta något receptfritt läkemedel som hjälper snabbt! Jag vill också veta hur man får mindre glansigare hud, i stora hela blir lite mer attraherande. Kläder har jag så det är lugnt. Men asså, hur man blir mer attraherande. Träning osv varje dag och vad man ska tänka på att äta? :) Tacksam för alla  svar! Ber om ursäkt ifall det är skriver lite konstigt! :)

Men vadå förtjänar bättre? Om hon gillar dig så duger du precis som du är!

Jag tror att din hud behöver fukt, köp t ex Biotherm Aquasource eller kör mer naturligt (googla naturlig hudvård). Det finns massa krämer och mineralpuder som är till för att matta huden. Kolla på tikei t ex, deras finishing veil är väldigt bra. Men som sagt, jag tror inte hon bryr sig om du har lite glansig hud och lite finnar. Och om hon bryr sig mest om det, är hon verkligen den typ av tjej du vill ha?
  • Anonym (Byt fokus)

Nu är du rolig. Slappna av. Drick mycket vatten. Ät gröna bladgrönsaker/spenat/gröna grönsaker. Varför säger du så, hieraktiskt tänk... Du har ingen aning om vad hon tycker är attraktivt!!!! Allt är inte svart eller vitt.

• Anonym (Äkta)

Är hon äkta, genuin, så älskar hon dig för den du är. Det är insidan som räknas när det kommer till äkta kärlek. Älskar man en persons inre så blir det yttre också det vackert i personens ögon. Det yttre strålar ut - karisma, kallas det.

Några skönhetsfel, vad gör väl det!?

Svar på tråden Hur kan jag bli snygg?