• MVZ

Amningsinlägg Libero

Har flera gånger upptäckt vid amning att det funnits små gelebitar/silikonbitar(liknelse av) små små. Både runt/i vårtgången och i munnen på lillkillen, kommer dessa från Liberos amningsinlägg? Eller vad är det för nåt?

Slog mig först nu att dom kom därifrån, känns tveksamt att använda dom mer i så fall...kan ju knappast vara bra för honom att få i sig o han har varit skum i magen bra länge :-/

• Svar på tråden Amningsinlägg Libero
  • hrewak

Har använt dom amningsinläggen till båda mina barn men aldrig märkt av det du beskriver. Men syns det inte på inlägget om det har smulats sönder?

• MVZ

Testade nu med att bara ta lite vatten på dom o det lossnade direkt såna utan att dom var minsta sönder, kastade bort dom direkt nu. Har inte haft några söndertrasade innan heller, "med innehåll" har det varit ibland men inte trasiga. Nej dom lär jag inte använda igen :-/ sonen har varit konstig i magen i flera månader, är inte glad alls!

• MotherLizzz

Jag minns att jag inte gillade Liberos heller. Natusans är mycket bättre. Dem har jag lagrat hemma nu inför bebis om ca en månad :)

• Kattflickan

Det finns tvättbara amningskupor! Superbra!

Svar på tråden Amningsinlägg Libero