• thimpan08

Läcker vatten?

Har gått 4 dagar över tiden, och börjar nu fundera om jag läcker vatten.

Har haft trosskydd på mig de senaste dagarna just för säkerhetsskull om vattnet skulle gå. Men de som är, är att det är grön/gult vattnigt på trosskyddet. Kan flytningar na vara så eller är de så att jag läcker vatten? Känner ibland att de rinner till.

• Svar på tråden Läcker vatten?
  • Februari16

Om det är grönt så skulle jag ringa förlossningen. Det kan vara mekonium i fostervattnet. Lycka till!

• svartensam
    thimpan08 skrev 2015-12-31 13:58:48 följande:

Har haft trosskydd på mig de senaste dagarna just för säkerhetsskull om vattnet skulle gå. Men de som är, är att det är grön/gult vattnigt på trosskyddet. Kan flytningar na vara så eller är de så att jag läcker vatten? Känner ibland att de rinner till.

Japp du ska absolut ringa. Spar ett trosskydd så de kan analysera det.
  • svartensam
    thimpan08 skrev 2015-12-31 13:58:48 följande:

Japp du ska absolut ringa. Spar ett trosskydd så de kan analysera det.
  • carolinheiner

Vatten går igenom bindan medans flytningar fastnar liksom uppepå.. Men ting förlossningen å dubbelkolla :) alltid bäst. Lycka till!

• thimpan08
    carolinheiner skrev 2015-12-31 15:08:18 följande:

Vatten går igenom bindan medans flytningar fastnar liksom uppepå.. Men ting förlossningen å dubbelkolla :) alltid bäst. Lycka till!

Aa fast med första barnet jag fick, så sparkade han hål långt uppe så det sipprade och de vattnet fastnade på bindan. Men man är ju så senil så man glömmer ju hur det ska se ut/vara. De är 7,5 år sen jag fick först, så kanske inte så konstigt att man glömmer ;) med andra barnet så hände de aldrig så, dågick vattnet på riktigt.
  • hurtänktedunu

däremot tror jag dock inte att ett trosskydd skyddar speciellt mycket om vattnet skulle gå. Kan ju vara rätt stora mängder. Men hur som, ring fl och kolla med dom.

• thimpan08
    Minza83 skrev 2015-12-31 17:16:49 följande:

Gulgrönt - kan väl vara slemproppen?

Den tappade jag på julafton :) fast iofs så kan de ju vara lite rester som kommer kanske
  • Skånetjej01

När mitt vatten gick så sa de på fl att det skulle vara genomskinligt annars skulle jag ringa.

Svar på tråden Läcker vatten?