Hej
Det är så här att jag har en dotter med mitt ex (hon är 4 år ) . Jag fick förlossningsdepression 2månAder efter, hade en riktigt otäck förlossning, jag bodde tillsammans med honom ett tag efter ända tills jag kom på honom att vars otrogen. Försökte så gott ja kunde att lapp ihop förhållandet men till slut hick de inte, åkte hem t mina föräldrar på *hemlig * ort och han bodde längre ner i landet, nu e de så att vi va upp i tingsrätten och där förstod jag inte riktigt vad som sas och han fick vårdnaden rakt av, har inte ens umgänge med henne idag de tog dom bort, och nu är de så att hon far illa, han tar hem massa olika tjejer och hoppar tillbaka exet (dom träffades när ja var hemma hos mina föräldrar ) och dom röker inne och dricker massor när hon är i närheten.. Hon ser ovårdad ut. Trasiga kläder osv, har gjort anmälningar och andra oxå men socialen gör inte ett skit. Finns en dom på att ja ska träffa henne 1 gång i månaden men han har inte skött domen på 4 år. Saknar henne så se gör ont, är frustrerad av inte kunna göra nått ????????. Nån som vet nått???