• Silmation

ivf pappor

Hur mycket är era blivande pappor insatta i ivfn? Min make stöttar mig men är inte särskilt insatt självmant om inte det är så att jag visar honom klipp på youtube eller delar information jag läst med honom. Jag hade ju önskat att han själv forskade i det hela , inte för att jag ber honom läsa någonting..:/ hur har det varit för er?

• Svar på tråden ivf pappor
  • Cyanea

Min man har varit väldigt stöttande på alla sätt och vis under hela processen, men liksom din har han inte varit så insatt i metoderna. Dock tror jag att det var på grund av att han hade enorma skuldkänslor då problemet ligger hos honom. 

Kan ni sätta er ner och bara prata om detta? Tänker om du utan skuldbeläggande eller värdering kan fråga varför han inte vill läsa på. Kanske har han en jättebra förklaring, i annat fall kan du ju berätta vad som går genom ditt huvud när han inte verkar vilja bli insatt i det hela. 

• Silmation
    Cyanea skrev 2015-12-27 16:28:19 följande:

Min man har varit väldigt stöttande på alla sätt och vis under hela processen, men liksom din har han inte varit så insatt i metoderna. Dock tror jag att det var på grund av att han hade enorma skuldkänslor då problemet ligger hos honom. 

Kan ni sätta er ner och bara prata om detta? Tänker om du utan skuldbeläggande eller värdering kan fråga varför han inte vill läsa på. Kanske har han en jättebra förklaring, i annat fall kan du ju berätta vad som går genom ditt huvud när han inte verkar vilja bli insatt i det hela. 

Du ger alltid så kloka råd som får en att tänka????tack????????????
  • Silmation
    Silmation skrev 2015-12-27 17:50:39 följande:
    Oj mina hjärtan(smileys)blev frågetecken:/
  • Cyanea
    Silmation skrev 2015-12-27 17:50:39 följande:
    Tack, det var snälla ord :) Hoppas du blir lite klokare på det här snart så du inte behöver bära hela lasset själv. 
Svar på tråden ivf pappor