Bygga ihop klösbrädor på vägg
Hallå där. Har kollat en massor på olika kattleksaker, för de mesta är de väldigt stora, har alldeles för många olika saker på dom och är dyra och tar mycket plats.
Just nu har jag ett klösträd utan någonting på, bara en pelare på cirka 1 meter och detta är utan tvekan det mest populära jag haft. Dvs vill jag bygga något lika simpelt som är kul att klättra i.
Men jag behöver lite saker för det. Tänkte bygga ihop flera klösbrädor (i färgen grått, så de iaf matchar väggen lite) vid ett hörn. På ena sidan hänger alla klösbrädor ihop på väggen, och på andra sidan hörnet ska det ganska högt upp vara en avsats där de kan ligga skönt.
Tror att de kommer tycka detta är väldigt roligt, samt skönt att kunna ligga högt upp. Men nu behöver jag eran hjälp: En bra klösbräda som man kan sätta på väggen i färgen grått. Och den får gärna ha smala kanter så att jag enkelt kan sätta dessa tätt ihop. De flesta jag hittar har feta kanter så det blir svårt för katten (eller?) att faktiskt klättra emellan, samt att de inte är byggda för väggen.
Mvh