Förvirrad
Jag har sökt och sökt och sökt och hittat massa, men inte det jag vill ha reda på. Så jag frågar er, och ni får ursäkta mig, jag vet att detta ämne är fruktansvärt uttjatat och att det har vänt och vridits på till leda. MEN jag gjorde ett graviditetstest (rfsu) den 19 och fick svagt positivt. Vågade inte tro det och gjorde ett den 20, svaaaagt positivt. Den 21 var det så himla svagt att jag inte kunde räkna det, 22 svagt positivt igen och så tillsist idag 23 helt totalt blankt. Negativt. Nix, nej.
Jag förstår inte. Som jag fattat det så ökar hcg mängden ganska kraftigt, i alla fall 2-3 dag? Hur är det möjligt att jag den 19 kan få svagt positivt och idag tvärnegativt? Min mens är så fruktansvärt oregelbunden att den inte är till någon som helst hjälp och jag vet att man ska vänta. Men jag blir bara så förvirrad och det är väldigt känslomässigt pissjobbigt att åka bergochdalbana mellan lycka och förtvivlan var och varannan dag. Är det någon som har minsta lilla svar eller idé så blir jag tacksam.