Vackra knubbiga kvinnor.
Hej.
Denna tråd är till för större kvinnor som kanske vill visa upp sig lite och för oss som uppskattar er.
Vill man bara snacka så gör man det, men snälla rara inga elaka taskiga kommentarer tack.
Mvh
Daniel
Hej.
Denna tråd är till för större kvinnor som kanske vill visa upp sig lite och för oss som uppskattar er.
Vill man bara snacka så gör man det, men snälla rara inga elaka taskiga kommentarer tack.
Mvh
Daniel
Jag är bara stor om baken men den är desto större. Räknas jag in även om resten av mig inte är jättestor?
Jag är bara stor om baken men den är desto större. Räknas jag in även om resten av mig inte är jättestor?
Du hade möjligen en trevlig tanke bakom detta men eftersom det inte framgår annat i TS än att du önskar objektifiera och flukta över mulliga damers koppar vete sjutton om jag tycker det är ett så beundransvärt initiativ. Varför skulle någon känna behov av att visa upp sig för dig?
Ja, det är ungefär...åååh ni är tjocka och så fina, alla duger...det ska vara lite att ta i. Visa nu upp era kroppsdelar här så ska vi beundra dem. Duger inte vanlig porr längre?
Man kan ju välja att fokusera på sista meningen i TS utan att bli kränkt.
Vem är kränkt?
Och snacka om vad?
Trodde att de var mot bilderna på kropparna eftersom TS förutsätter att andra ogillar knubbisar??
Anonym (Mini) Mmmm älskar tjejer med stora härliga rumpor ;)