• Yoker

Hur snabbt kan man färga om håret?

Var till frisören igår och fick något ljusare hår än jag önskade... Platinablont, ungefär. Passar inte mig, hade hoppats på ett mer naturligt resultat som inte var SÅ ljust. Någon frisör eller annan kunnig som vet hur snart jag kan lägga i en mörkare blond färg ovanpå gårdagens blekning + färgning?

• Svar på tråden Hur snabbt kan man färga om håret?
  • Yoker
    Snövits skrev 2015-12-19 20:03:20 följande:

Jag gjorde om mitt hår dagen efter.... det gick jättebra!

Oj, kan man så snabbt? Trodde man var tvungen att vänta, att det slits mycket eller så. Håret känns iofs inte ett dugg slitet nu, fick nån oljebehandling direkt efter blekningen som gjorde under :)
  • Anonym (ring)

Du ska gå tillbaka till frisören och säga att du är missnöjd så dom får göra om!

• Yoker
    Anonym (ring) skrev 2015-12-19 20:10:25 följande:

Du ska gå tillbaka till frisören och säga att du är missnöjd så dom får göra om!

Ja, det är lättare sagt än gjort... För mig är det omöjligt att "klaga" oavsett vad det gäller. Jag är på den nivån att jag mycket hellre betalar en ny färgning nån annanstans än att gå tillbaka till samma ställe och klaga i efterhand. Tänker bara att dom bli besvikna/förvånade och tycker man är jobbig.
  • Anonym (ring)
    Yoker skrev 2015-12-19 20:18:53 följande:
    Ja, det är lättare sagt än gjort... För mig är det omöjligt att "klaga" oavsett vad det gäller. Jag är på den nivån att jag mycket hellre betalar en ny färgning nån annanstans än att gå tillbaka till samma ställe och klaga i efterhand. Tänker bara att dom bli besvikna/förvånade och tycker man är jobbig.
    Ja, du väljer själv.

Jag är av den åsikten att om jag har betalat dyra pengar för att bli fin i håret så säger jag till om jag är missnöjd, även om dom tycker jag är jobbig.
Svar på tråden Hur snabbt kan man färga om håret?