rickard98 skrev 2015-12-18 03:03:16 följande:
Tack för svar.
Jag ser inte detta som något problem att jag köper sex av någon som gör det frivilligt. Visst jag vill ju lära känna henne lite inann. Men jag är inte intreserad av att ha någon relation med henne mer än vän liksom.
Jag har god kontakt med min familj, vi har inte pratat om sex så mycket men dom vet att jag vet hur det funkar. Jag har bara suttit det som mål för migsjälv att jag ska bli av med oskulden innan jag fyller 17.
Och denna 25 åring är jätte snygg och hon vill ta min oskuld och lära mig för framtida tjejer sa hon också, och att det är väldigt vanligt att folk blir av med den hos prostituerade. sa hon med.
Jag har snackat med henne en lång tid om detta när jag ringde henne så snackade vi en timma yp . Och dom flesta jag ringt har bara varit bara tänkt på pengar och varit så grininga. Men hon är va lugn, trevlig och förklarade för mig precis hur det kommer gå till och allt.
Jag ser bara vad min familj kommer tänka om mig. dom kommer tänka att jag inte har någon respekt för kvinnor och tror att det är något man kan köpa bara. Det tror jag inte, jag tror på jämmnställdhet och allt sånt där, och det vet dom om.
Min syster är också aktivt med i feministiskt initiativ, och hon kommer ju hata mig.
Jag vill bara stryka mitt mål och bli av med det från mitt huvud.
Det är låg chans att man åker dit på det och straffet bryr jag mig inte om riktigt, det är bara böter på detta. Men det finns ju alltid en risk...
(förlåt för långt svar)
Att prata om sex för mig är mer än bara hur barn blir till. Det handlar om att tänka, reflektera osv. Värderingar. Hur man vill leva sitt liv. Du gör detta nu men som förälder vill jag åtminstone vara med som bollplank. Kanske dina föräldrar också vill det?
Jag förstår ändå inte din deadline med 17 år. Då du är 17 har du troligen 63 år innan du blir 80. Varför är det bråttom?
Vad man som förälder tänker om man fått veta att sonen köpt sex så tror jag man anklagar sig själv. Jag tror att om du förklarat hur du tänkt hade jag inte tänkt att du var en ond människa, eller att du inte respekterade kvinnor men jag hade nog känt mig väldigt misslyckad som förälder.
Straffet blir ju troligtvis inte så farligt, men om du bor i en liten ort och det kommer ut... Då blir du i värsta fall bränd för livet

. Mina föräldrar flyttade från en liten ort och där visste alla om en man som köpt sex och hade porrtidningar. Min mormor sa åt mig att ta den längre vägen för att inte gå förbi hans hus. Samma med huset där det enligt rykten fanns ryska horor. Nu är det ju inte så mera, men får nån i skolan tex reda på det så kan du få det väldigt jobbigt

. Jag har jobbat på ett stort högstadium, rykten sprids, förstoras upp och det är väldigt svårt att komma åt ryktena och dem som sprider dem för oss vuxna. Sanningen är sällan intressant

för de elever som inte drabbas.
Kram