vaddad BH?
Tycker ni det är ok att en 15årig tjej köper vaddad BH?
Är nyfiken på hur ni andra skulle reagera...
Tycker ni det är ok att en 15årig tjej köper vaddad BH?
Är nyfiken på hur ni andra skulle reagera...
Vari ligger problemet?
Vari ligger problemet?
För det första så har inte en vadderad bh nödvändigtvis någon push-up effekt över huvud taget. För det andra tycker jag att en femtonåring är mogen nog att välja vilken typ av bh denne vill använda.
Vadderad bh med stark pushup var den enda typen jag hade som 15-åring. Inte för att det i sig är nåt slags argument för att det är toppen, men jag tror inte jag riktigt ser vad problemet skulle vara?
Hur stora bröst har hon?
Fjanten: Den här gör att dom ser ganska mycket större ut.
Gluten: hur länge höll du på med push-up?
Du som undrar över storlek så har hon 70c.
Känns lite löjligt när mina inlägg plockas bort för att de innehåller explicit ord. Men jag försöker väl igen lite omformulerat.
Hon har kommit upp i den åldern då hon vill se attraktiv ut, och antingen är sexuellt aktiv eller strävar att bli det. Visserligen kan man tycka att vadderad bh inte är rätt väg, men om hon känner sig sexigare eller attraktivare med det så är det väl ändå inte något problem?
Fjanten: Den här gör att dom ser ganska mycket större ut.
Gluten: hur länge höll du på med push-up?
Du som undrar över storlek så har hon 70c.
Känns lite löjligt när mina inlägg plockas bort för att de innehåller explicit ord. Men jag försöker väl igen lite omformulerat.
Hon har kommit upp i den åldern då hon vill se attraktiv ut, och antingen är sexuellt aktiv eller strävar att bli det. Visserligen kan man tycka att vadderad bh inte är rätt väg, men om hon känner sig sexigare eller attraktivare med det så är det väl ändå inte något problem?
Tror inte det har att glra med om hon är sexuellt aktiv eller inte. Hon vill bara känna sig fin och attraktiv, inget fel i det.