• AnnaSturesson

vaddad BH?

Tycker ni det är ok att en 15årig tjej köper vaddad BH?

Är nyfiken på hur ni andra skulle reagera...

• Svar på tråden vaddad BH?
  • AnnaSturesson
    Fru Tant skrev 2015-12-16 23:43:28 följande:

Vari ligger problemet?

Tråkigt att hon behöver framhäva brösten när hon är så ung bla
  • fjanten

För det första så har inte en vadderad bh nödvändigtvis någon push-up effekt över huvud taget. För det andra tycker jag att en femtonåring är mogen nog att välja vilken typ av bh denne vill använda.

• glutten

Vadderad bh med stark pushup var den enda typen jag hade som 15-åring. Inte för att det i sig är nåt slags argument för att det är toppen, men jag tror inte jag riktigt ser vad problemet skulle vara?

• Anonym (Storlek)

Hur stora bröst har hon?

• AnnaSturesson

Fjanten: Den här gör att dom ser ganska mycket större ut.

Gluten: hur länge höll du på med push-up?

Du som undrar över storlek så har hon 70c.

• Fru Tant

Känns lite löjligt när mina inlägg plockas bort för att de innehåller explicit ord. Men jag försöker väl igen lite omformulerat.

Hon har kommit upp i den åldern då hon vill se attraktiv ut, och antingen är sexuellt aktiv eller strävar att bli det. Visserligen kan man tycka att vadderad bh inte är rätt väg, men om hon känner sig sexigare eller attraktivare med det så är det väl ändå inte något problem?

• glutten
    AnnaSturesson skrev 2015-12-17 00:21:30 följande:

Fjanten: Den här gör att dom ser ganska mycket större ut.

Gluten: hur länge höll du på med push-up?

Du som undrar över storlek så har hon 70c.

Tills jag var 20-22 typ? Minns inte riktigt.
  • AnnaSturesson
    Fru Tant skrev 2015-12-17 00:23:07 följande:

Känns lite löjligt när mina inlägg plockas bort för att de innehåller explicit ord. Men jag försöker väl igen lite omformulerat.

Hon har kommit upp i den åldern då hon vill se attraktiv ut, och antingen är sexuellt aktiv eller strävar att bli det. Visserligen kan man tycka att vadderad bh inte är rätt väg, men om hon känner sig sexigare eller attraktivare med det så är det väl ändå inte något problem?

Förstår att det så tycker väl det är ett par år förtidigt
  • Anonym (Inga problem)

Tror inte det har att glra med om hon är sexuellt aktiv eller inte. Hon vill bara känna sig fin och attraktiv, inget fel i det.

Svar på tråden vaddad BH?