• Colourfulrainbow

Vilken powerbank/mobilladdare är bäst? Behöver tips :)

Hej! Skulle vara jättesnällt om ni ville ge mig tips på en bra mobilladdare. Helst inte trådlös. Helst inte jättetung heller, ska ha den i handväskan. Jag har dock ingen liten handväska, så stor eller liten spelar ingen roll. 

• Svar på tråden Vilken powerbank/mobilladdare är bäst? Behöver tips :)
  • flygrl

Jag har exakt samma fundering som TS. Skulle behöva en hyfsat liten och lätt powerbank med hyfsad kapacitet och inte alltför dyr.

Hoppas det e ok att jag hakar på.

• Colourfulrainbow
    flygrl skrev 2015-12-16 21:24:13 följande:

Jag har exakt samma fundering som TS. Skulle behöva en hyfsat liten och lätt powerbank med hyfsad kapacitet och inte alltför dyr.

Hoppas det e ok att jag hakar på.

Haka på bara :). Det finns ju så många att välja mellan, man vill ju köpa rätt. 
  • Pentra

Hej! ... Denna kanske är lite för stor och dyr i smaken för vissa, men jag valde en xtorm. Det är en poxerbank med solceller och som även kan laddas med nätström. Den kan sedan ladda två enheter samtidigt, 5V 2.1mA och 5V 1mA. Anledningarna till att jag gillar denna är att den kan laddas med solljus samt att den även faktiskt kan ladda surfplattor. Den var oumbärlig på semestern och fyllde verkligen sin funktion. ... www.nikktech.com/main/articles/gadgets/portable-batteries/3351-xtorm-lava-charger-universal-solar-usb-charger-review&limitstart= ... www.iphonebutiken.se/xtorm-lava-charger-solcellsladdare-3755.html&utm_medium=feed&utm_source=kelkoo ... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• andreaskn

Tipsar om märket Anker. Bra kvalitet! Går dock inte att beställa från Sverige vad jag vet. Easacc är också ett väldigt bra och billigt märke. Hittade min bästa powerbank med 26000 mah som toppsäljare på amazon som jag sen beställde från en svensk sida. Har också en likadan på 20000 mah. Jag gillar att man kan ladda fyra mobiler samtidigt och att den har riktigt bra kvalitetskänsla. Tror den väger mellan 400-500 g 

Svar på tråden Vilken powerbank/mobilladdare är bäst? Behöver tips :)