Rökt cannabis
Hej nu är det så att jag rökt cannabis, jag har ej nånting alls på 5 månader ganska exakt inte ett bloss, och nu ihelgen så rökte jag 4 st små bong hittar min vänner uppskatar mängden till 0.5 gram, hur länge sitter detta i urinet?
Hej nu är det så att jag rökt cannabis, jag har ej nånting alls på 5 månader ganska exakt inte ett bloss, och nu ihelgen så rökte jag 4 st små bong hittar min vänner uppskatar mängden till 0.5 gram, hur länge sitter detta i urinet?
Normalt upp till 1 vecka vid sporadisk användning, men detektionstiden (spårtiden) kan förlängas upp till flera månader efter långvarigt kraftigt bruk.
www.drugsmart.com/faq/hur-lange-kan-man-spara-cannabis-i-kroppen-via-urinprov/
Som sagt, jag har ej rökt nånting på 5 månader och jag tränar dagligen samt att jag börjat inta högre doser C vitamin såsom, C vitamin tablett, transbärs dryck samt Citron vätska som man blandar med vatten.
Låter väl då som att du, xXx, faller in i kategorin av sporadisk användning och att det därmed nog är "upp till en vecka" som gäller
Gud ja, hoppas de annars tappar jag jobbet om 8 dagar :P
Högst en vecka i pisset.
Flera veckor i blodet.
Normalt så 2-7 dagar, men man vet aldrig.
Om du har otur så vid dag 8 så finns det kvar.
Högst en vecka i pisset.
Flera veckor i blodet.
Efter ett röktillfälle, så finns inga spårbara mängder THC kvar i blodet efter 8-10h.
Och i urinen efter ett tillfälle, så pratar vi om 2-7 dagar.