Julklappar
Hej! Min halvsyster har fått en ny man med egna barn, barnen har vi träffat 2 gånger.. Vi bor ej på samma ort och har ingen relation till varandra.. Räknar de med att vi ska köpa julklappar till dessa barn tror ni?!?
Hej! Min halvsyster har fått en ny man med egna barn, barnen har vi träffat 2 gånger.. Vi bor ej på samma ort och har ingen relation till varandra.. Räknar de med att vi ska köpa julklappar till dessa barn tror ni?!?
Tillägg: vi kommer inte fira jul ihop utan paketen skulle skickas isåfall.. Hade vi firat ihop hade vi självklart köpt.. Men vi har ingen sådan relation
Enklast vore att fråga henne.
Är det din halvsysters nya mans barn så hade jag nog svarat nej. Men nu tillhör jag dom som trappat ner på julklappshysterin senaste åren.
Ska ni skicka julklappar till resten av den familjen så tycker jag att ni absolut borde skicka klappar till barnen också.
Ska ni skicka julklappar till resten av den familjen så tycker jag att ni absolut borde skicka klappar till barnen också.
Beror lite på vilken relation du o din halvsyster har..
Min bror har en ny tjej med en liten son. Har inte hunnit träffa ngn av dem än men det kommer bli i dagarna efter jul. Vi står varandra väldigt nära i vår familj och jag kommer ge julklapp både till hans tjej och hennes son.
Vi ger inte julklappar till de vuxna. Antingen hade jag inte gett någon klapp alls till någon, eller så hade jag bara gett min syster. Hade vi firat tillsammans så hade barnen fått nån liten mest symbolisk grej.