• alltvarupptaget

Stora bröst och kurvig kropp

Hej! Jag är 21 år och har 80E i kupa.. Tycker att det är skitsvårt att hitta snygga underkläder.. Använder Oftast medium på toppar och ca 40 i jeans. Har kurvor men är smal i midjan. Någon som har bra tips på snygga sätt att klä en kurvig kropp? Letat efter jeans med så hög midja som möjligt för att få snyggare figur men hittar verkligen ingenting.

• Svar på tråden Stora bröst och kurvig kropp
  • Lena

Kjol eller klänning istället och mycket omlott.

• alltvarupptaget
    Lena skrev 2015-12-12 19:27:44 följande:

Kjol eller klänning istället och mycket omlott.

Okej... Har lite svårt för både kjol och klänning för då måste ja ha en såndär jätte tight kroppsstrumpa som håller in mina lovehandles x3
  • Lena

Nej du måste inte ha kroppsstrumpa bara du väljer kläder i rätt storlek.

• Anonym (S)

Hej! Har liknande kroppstyp, smal midja och kurvig om rumpa/höfter. D-kupa. Jag är också 21 och hade aldrig velat klä mig i klänning/kjol till vardags. Jag kör mycket tighta jeans och v-ringade toppar för att visa en snygg klyfta. Gärna toppar som är omlott eller markerade i midjan (typ peplum). Tips på jeans är faktiskt Gina Tricots - Molly Highwaist eller Alex Low-waist. Supertighta, stretchiga och lyfter fram kurvorna. Inte världens kvalitet, men håller helt okej och är så himla sköna!

• alltvarupptaget
    Anonym (S) skrev 2015-12-12 20:39:36 följande:

Hej! Har liknande kroppstyp, smal midja och kurvig om rumpa/höfter. D-kupa. Jag är också 21 och hade aldrig velat klä mig i klänning/kjol till vardags. Jag kör mycket tighta jeans och v-ringade toppar för att visa en snygg klyfta. Gärna toppar som är omlott eller markerade i midjan (typ peplum). Tips på jeans är faktiskt Gina Tricots - Molly Highwaist eller Alex Low-waist. Supertighta, stretchiga och lyfter fram kurvorna. Inte världens kvalitet, men håller helt okej och är så himla sköna!

tack vad snällt , ska ta å kolla in dedär jeansen!
  • Anonym (Timglas)

Jag har samma byst som du TS och smal midja.

Omlott är bra, figursytt är bra och undvik raka linjer för då blir man bara som en fyrkantig stridsvagn.

Peplum med volang blir apfult på mig, den fluffar bara upp midjan istället för att markera den. Har köpt en kjol och en kavaj med det och båda bara hänger i garderoben, det var en dålig ide.

Jag väljer gärna Flashs modell Brenda i byxor, men den finns inte i alla butiker så man får leta sig fram.

BH finns massor av fina på t ex

www.bravissimo.com/

Finns flera Bravissimo-butiker i London om man kommer dit nångång coh expediterna är bara THE BEST- fina tjejer med rejäla behag.

• alltvarupptaget
    Anonym (Timglas) skrev 2015-12-16 18:09:10 följande:

Jag har samma byst som du TS och smal midja.

Omlott är bra, figursytt är bra och undvik raka linjer för då blir man bara som en fyrkantig stridsvagn.

Peplum med volang blir apfult på mig, den fluffar bara upp midjan istället för att markera den. Har köpt en kjol och en kavaj med det och båda bara hänger i garderoben, det var en dålig ide.

Jag väljer gärna Flashs modell Brenda i byxor, men den finns inte i alla butiker så man får leta sig fram.

BH finns massor av fina på t ex

www.bravissimo.com/

Finns flera Bravissimo-butiker i London om man kommer dit nångång coh expediterna är bara THE BEST- fina tjejer med rejäla behag.

. Tack , kavaj funkar faktiskt på mig :3
Svar på tråden Stora bröst och kurvig kropp