• Anonym (Dumt)

Gjorde en dum grej mot min granne som är gammal...ångest!!!

Gud vad JAG SKÄMS. Asså i lördags bajsade utanför min grannes ytterdörr vid verandan. Jag var full. Stackarn är en gammal äldre man vid 80 årsåldern. Väldigt snäll man och trevlig. Han vinkar alltid när han ser mig köra förbi med bilen. Och han ler alltid.

Jag skäms, hur kunde jag göra så. Han vet ju inte att det var jag. Jag vill ju be om ursäkt, men jag tänker såhär: om jag ber om ursäkt så kommer relationen mellan oss att förstöras. Om jag låter bli att berätta så blir allt som bortglömt och jag kommer aldrig att göra om det!!

För att lätta på mitt samvete så kan jag ju köpa en tårta eller nåt och säga "hej granne, jag ville gärna bjuda dig på en tårta eftersom du verkar så trevlig som vinkar och ler hela tiden mot mig, det sprider väldigt mycket glädje, så tack ska du ha för det". Vad tycker ni?

Min tjej vet inte om detta

• Svar på tråden Gjorde en dum grej mot min granne som är gammal...ångest!!!
  • Anonym (Knappast)

Den gick vi inte på..

• Anonym (Suck,)

Ja ellerhur och jag är jultomten.

• Anonym (Nmnmnmnmnm)

Aa, låter ju sant.

• Anonym (Gäsp....)

Men visst var det dumt...om du inte pissade också samtidigt? Kissobajs hör ju ihop som ler och långhalm. Gå tillbaka och gör om och gör rätt.

• HenryIronstead

Vadan denna fascination vid kiss och bajstrådar? Trodde man växte ur den åldern redan efter ca 7.

Svar på tråden Gjorde en dum grej mot min granne som är gammal...ångest!!!