Misstänker att min son är hemsökt av en ande
Jag misstänker att min son är hemsökt av en ande. Exempelvis. Han är väldigt snäll och respektfull. Men när jag väcker honom påmhrlgen så blir han arg och skriker "håll käften". Detta hände nyss när jag skulle väcka honom eftersom jag tänkte att det vore trevligt att jag och han åt frukost tillsammans. Jag tror att anden gör att han blir arg och vresig mot mig.
Igår när jag gick in på hans rum så hängde gitarren på väggen. Idag stod den på golvet. Jag har varit hemma heöa dagen igår och idag och jag har inte hört honom spela. Någon har ställt ner gitarren. Jag misstänker att det är anden.
Även hans garderob var öppen, vilket jag tycker är underligt. Han stänger alltid garderoben annars!
Vi bor i ett gammalt hus och det sägs att det har funnits andar här.
Jag misstänker att en ande hemsöker hans rum för att göra min son aggressiv. Samtidigt vill anden få min son att framstå som slarvig och att jag ska dra honom i örat och armen eftersom han vet att jag inte tycker om när det är stökigt i hans rum, exempelvis när garderoben står öppen eller om gitarren står på golvet.
Har ni vart med om något liknande? Det känns skrämmande.