• Anonym (Bb.)

Jag HATAR hans barn

Jag och min fästman träffades för två år sedan. Då visste jag bara om en dotter1, och det kunde jag leva med. Efter att vi inlett relationen fick jag veta att han ytterligare har en son1 och en till dotter2.

Dotter2 har han ingen kontakt med alls. Son1 har han inte heller haft någon kontakt eller relation till innan vi blev tillsammans. Men i år har de setts två gånger. Det lilla han träffar dotter1 har jag inga problem med. Henne tycker jag om!

Däremot hatar jag hans son(11år). Jag avskyr han. Hans mamma är en hora (enligt min fästman hon jobbar som eskort). Den här sonen vill jag inte ens att våra framtida barn träffar eller vet om. Inte ens min fästmans familj vet om sonens existens.

Jag var beredd att lämna min fästman för jag vet att min fästman alltid kommer vara pappa till sina barn. Jag förklarade att jag hatar hans son och hans tidigare liv. Jag sa även att det här är bäst för han och hans barn för jag kan inte ta deras pappa ifrån de någonsin. Men han bönade och bad att jag inte kan lämna honom för en defekt han har. Så vi fortsatte relationen och han självmant valde bort sin son genom att inte träffa han mer.

Men idag snackade han om att eventuellt tatuera in hans namn på sitt ben?!

Han vet vad jag känner för den där unge. Och jag kan verkligen inte acceptera hans förflutna det gör mig illa så fort han nämner honom. Jag vet att sonen inte gjort något fel han är trots allt bara ett barn men jag kan inte rå för att jag hatar honom så mycket.

Vad gör man i sådan situation kan man någonsin acceptera en unge man hatar? Eller ska jag försöka lämna min fästman igen? Vad gör jag?

• Svar på tråden Jag HATAR hans barn
  • MaryM

Hoppas detta är en trolltråd.

Du hatar en elvaåring för att hennes mamma är eskort? Finns det så själviska människor på riktigt?

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Gry)