Bara jag som får rysningar av den vita medelålders mannen?
Vad anser ni om den vita mannen?
Vad anser ni om den vita mannen?
Och vad fan vill du ha sagt med detta inlägg?
Varför får du rysningar av dessa män? Har de gjort något kriminellt?
Jag gillar vita medelålders män. Inte alla förstås, men många.
Den nederst förekommande killen kvalar väl inte in? Han ser inte ut att ha träffat och presenterat sig ens för den yngre medelåldern.
Är detta män du har någon beef med?
Nej fy va taskigt att släppa ut bilder på några stackare, är det gamla "flammor" till dig som sårat dig månntro?
Nåja, jag skulle inte vilja säga att jag känner som dig i frågan. Visst finns det gott om "gubbskitar" (det ska gudarna veta), men man ska ju inte dra alla över samma kam.
Förhoppningsvis är det bara du som får dessa rysningar, och förhoppningsvis kommer du snart på bättre tankar själv också. Vad har du drabbats av egentligen?
Varför får du rysningar av dem?
Jag ska säga nåt jävligt sant nu: du försöker hetsa folk och känner dig tillfredsställd när du får reaktioner.
:)
Jag ser män i sin bästa ålder! Vad vill du ha sagt med detta inlägg?
Den översta gubben ser ju inte vithyad ut, snarare arabisk.
Men lägg av ffs. Om personerna på bilderna gjort nåt avskyvärt berätta då det. Om inte ge fan i och hänga ut dom och dessutom dra alla vita medelålders män över en kam. Skulle jag starta en tråd om hotet från IS skulle jag kanske illustrera med bilder på människor som utan tvivel e medlemmar i rörelsen och inte random bilder på muslimer vars syn på IS jag inte känner till.
Om du vill diskutera nazister, transatlantiska slavhandeln, vita turister som köper barnsex i fattiga länder eller nåt annat avskyvärt somliga vita ägnar sig åt gör det då seriöst och inte så här. Du gör bara kampen mot rasismen en stor otjänst och du kränker massa människor bara för dom har ett visst kön och hudfärg dvs nåt dom inte kan rå för. Inte ett skit bättre än annan enkelspårig men destruktiv rasism.