Snälla hjälp mig.. Rektorn ljuger
Vet inte om det här hamnar i rätt kategori. Men försöker ändå!
Jag har en tvist med rektorn på mitt barns skola. Det handlar om att mitt barn (förskoleklass 0an) har blivit slaget/sparkad/strypt/blivit kallad kränkande ord/fått saker kastade på sig av en annan elev. Mycket har gått fel till i deras hantering av problemet efter de fick veta om det. Problemet skulle vara löst om rektorn nu höll det hon sa. Det hon säger är så himla bra och rätt. Men det hon gör är ingenting och bagatelliserar problemet. Jag även innan gjort en polisanmälan i försök till att få de här att sluta. Nu efter jag anmält till skolinspektionen så har hon börjat agera. Men allt hon säger är hitte på och gör även allt för att förminska mig och rädda sitt eget skinn. Det här har pågått sen skolstart på sommarfritids. Nu har jag fått hem skickat papper (en STOR BUNT) som hon skickat till skolinspektionen. Det är väl kopiorna hon skickade till dom, som de nu vill jag ska svara på. Men nästan allt ÄR LÖGN!!!!! och saker hon själv hittat på. Jag är så utmattad av de här! Vill bara släppa det, men de är väl vad hon hoppas på.
Vad ska jag göra? Finns det andra som varit i samma sits eller kanske en grupp? Behöver stöd! Jag själv under den här tiden blivit sjuk och opererats två gånger och legat inne på sjukhus. Jag har inte ork med det här egentligen.