• Anonym (Problem)

Problem med mina ögonbryn. Jag ser "gay" ut

Hej. Jag är en man som har problem med mina ögonbryn. De ser noppade ut, enligt många, och min form på dem gör att jag enligt folk ser "bögig" ut. Jag har inte ens rört mina ögonbryn. Orkar inte höra folks kommentarer. Jag kan säga "NEJ DE ÄR INTE NOPPADE" och då säger folk "shhhh det är normalt att noppa, oroa dig inte". Asså... Gud!!!!

Jag undrar vad jag kan göra för att få mer ögonbryn? Problemet är att avståndet mellan det ena ögonbrynet och det andra är för långt. Och sen, där ögonbrynet börjar så börjar det som en snedkant. Asså det ser för "fixat" ut.

Jag vill inte ha ihopväxta ögonbryn. Däremot vill jag att de ska sitta lite närmre varandra. Vad kan man göra? Plastik? Eller hårinplantat? Osv osv?

• Svar på tråden Problem med mina ögonbryn. Jag ser "gay" ut
  • Anonym (Penna)

Penna? Tutorials på instagram?

• Anonym (Problem)

Ja jag menar allvar. Behöver inte bli ifrågasatt över det. Jag framför min vilja och ber om råd.

• Drottningen70

Jag ser ingen bild...

• Kendra

Kan du lägga in en bild?
    E det ungefär som Cristiano Ronaldo du menar?

Om det 'fattas hår' så går det att måla dit. Märket Anastacia är det bästa när det kommer till bryn. Du kan även göra en semipermanent ögonbrynstatuering på de ställen det fattas på. Var bara noggrann med att gå till ett seriöst ställe annars kan resultatet bli kasst. Dessa 'tatueringar' försvinner av sig själva efter en tid, tror det är några år? Nån annan som har bättre koll?

• Anonym (Problem)
    Kendra skrev 2015-11-29 17:09:01 följande:

Kan du lägga in en bild?

E det ungefär som Cristiano Ronaldo du menar?

Om det 'fattas hår' så går det att måla dit. Märket Anastacia är det bästa när det kommer till bryn. Du kan även göra en semipermanent ögonbrynstatuering på de ställen det fattas på. Var bara noggrann med att gå till ett seriöst ställe annars kan resultatet bli kasst. Dessa 'tatueringar' försvinner av sig själva efter en tid, tror det är några år? Nån annan som har bättre koll?

Men kommer inte det synas att det är målat med penna eller tatuerat? Jag vill stt det ska se äkta ut. Kan man inte göra ett inplantat?
  • jagärjagvemärdu
    Anonym (Problem) skrev 2015-11-29 18:15:44 följande:
    Men kommer inte det synas att det är målat med penna eller tatuerat? Jag vill stt det ska se äkta ut. Kan man inte göra ett inplantat?
    Implantat?? Vad är det för implantat du ska ha??? Snälla bara köpa ögonbrynspenna... Som någon skrev anastasia brow wiz är bra.
Svar på tråden Problem med mina ögonbryn. Jag ser "gay" ut