Allergi..
Hejsan!
Har ett litet dilemma som gnager..
Min pojkvän flyttade in hos mig för en tid sen och han har en liten son på 1,5 år sen ett tidigare förhållande.
Det har precis blivit ändringar ang vårdnad så nu bor denna lilla krabat hos oss vartannan vecka.
Allt fungerar jättebra & allt känns bekvämt.
Förutom på kvällarna.
Jag tror nämligen att den lille har pälsdjursallergi..
Jag har en katt sen tidigare. Jag skaffade henne långt innan jag träffade min sambo.
Barnet har inte katt eller annat pälsdjur hos sin mor & brukar väldigt sällan, i princip aldrig träffa på pälsdjur när han är hos henne.
Hans mamma har även påpekat att han ofta är förkyld när han kommer tillbaka till henne efter vår vecka.
Nu har jag sagt att det får vara nog, vi måste ha ett svar på hans hemska hostningar om nätterna.
Det har gått så pass långt att jag knappt vågar somna om nätterna..
Och ja, detta inlägget är skrivet kl 04:35 på morgonen så där har ni ju..
Min fråga till er...
Vad gör jag om det är pälsallergi?!
Jag vill ju inte göra mig av med min ögonsten :'(
Min katt betyder så in i bombens mycket för mig, jag tog hand om henne efter att hon blivit övergiven & bortskrämd, det tog ett bra tag innan jag ens fick lov att röra vid henne för första gången.
Vi har byggt upp ett band av otrolig tillit & tillgivenhet som jag inte vill göra mig av med..
Men samtidigt så ska vi ju kunna ha lilleman här utan att han ska få problem om nätterna..
Vad ska jag göra? :(