• Stolt Farsa

Hur stort bekräftelsebehov har du?

Kommentera gärna:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stort bekräftelsebehov har du?
  • athanatos

Inget alls, jag bekräftar mig själv genom dom handlingar jag gör.
    Att vara beroende av att andra ska säga att man är duktig är svagt. Har väldigt svårt för människor som säger att dom är ledsna för att dom inte får någon bekräftelse. Dom känns extremt svaga och hopplösa.

• S c h n a

Det går i perioder, det glider mellan knappt något alls och en hel del mer än så.

• Anonym (Maja)

Ganska lite. Jag har varken FB eller Instagram, skickar i princip aldrig bilder på mig själv till andra och tycker inte om att få uppmärksamhet av främlingar. Däremot vill jag gärna ha bekräftelse av min partner i en kärleksrelation. Inte överdrivet mkt, men jag har iaf behov av att veta att han älskar mig och finner mig vacker.

• Stårschan

Måttligt. Jag blir glad och stolt om jag får beröm, men blir ledsen om jag exempelvis blir bortglömd i sammanhang där jag borde ha fått vara med. Så länge inget exceptionellt händer går jag mest omkring och mår bra. Men jag VILL ju att folk ska tycka om mig, så jag anstränger mig för att göra rätt/bra saker. Det blir ju som en god spiral.

• Aniiee

Det beror alldeles på en hel massa variabler. Allt från "inget alls" till "jag kommer dö om ingen säger något till mig inom 10 sekunder".

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • fluu

Inte speciellt stort tror jag. Har alltid haft bra självkänsla ändå.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Hur stort bekräftelsebehov har du?