• fantasy06

Fostervatten

Är gravid i v 38 (37+0) i morse när jag satt o åt frukost märkte jag att byxorna o trosorna var blöta mellan benen typ. Hade ett trosskydd i trosorna då jag haft lite problem med urinläckage så jag tänkte nu har jag kissat på mig.

Går på toa men trosskyddet är torrt men trosor o byxor fuktiga/blöta. Tjejen i magen är intw fixerad (eller var intw på bm besök i måndags) hur vet man om vattnet gått? Var ju ingen syndaflod.

Finns säkert många trådar med liknande fråga men tyar inte leta :)

• Svar på tråden Fostervatten
  • Malla1

Om det vore vattnet skulle ju trosskyddet oxå vara blött. Vattnet kan ju gå lite i taget men som sagt då skulle ju det oxå vara blött

• fantasy06
    Malla1 skrev 2015-11-15 08:24:07 följande:

Om det vore vattnet skulle ju trosskyddet oxå vara blött. Vattnet kan ju gå lite i taget men som sagt då skulle ju det oxå vara blött

Jo iofs men är ett litet trosskydd o jag satt ner dvs skyddet åker längre fram.

Undra vad det annars kan vara. Rumpsvett? Haha. Men då tycker jag synd om mig själv :)
  • Malla1

Mitt vatten gick lite först men då var hela trosan blöt. Tror nog mer på rumpsvett ;)

• Cta

Jag tror också på rumpsvett, mest för att jag också blir varm av att sitta ner och kan bli blött. Mycket märklig graviditetssymptom Rynkar på näsan

Svar på tråden Fostervatten