• MoaElis

Plocka ögonbrynen på salong?

Jag kan verkligen inte plocka ögonbrynen, jag fattar inte hur folk gör. så jag tänkte beställa tid så någon gör en "grund" så man bara kan hålla efter sen, lite oroad att det inte kommer se klokt ut då heller men jag får väl ta en risk... min fråga är egentligen om man måste säga hur man vill ha det, som när man klipper sig eller om dom bara plockar så det ser bra ut? vet inte alls vad jag ska säga om dom frågar, vill ju bara att det ska se bra ut -.-' jag har ju dock inte jättestora ögonbryn, snarare lite sönderplockade så det kanske inte går att göra det så bra men ja, lite bättre går nog. någon som har gjort detta som vet?

• Svar på tråden Plocka ögonbrynen på salong?
  • Harmagedon

Jag har en fin form naturligt men de är lite för tjocka och flummiga i kanterna om de får hållas själva. Så jag brukar be min frisör att städa dem. Första gången gjorde jag klart att jag inte vill ha några tunna förvånade clown streck. Det har aldrig varit några problem.

• MoaElis
    Harmagedon skrev 2015-11-12 21:31:01 följande:

Jag har en fin form naturligt men de är lite för tjocka och flummiga i kanterna om de får hållas själva. Så jag brukar be min frisör att städa dem. Första gången gjorde jag klart att jag inte vill ha några tunna förvånade clown streck. Det har aldrig varit några problem.

ahha okej, ja så kanske man kan säga. jag har också en okej form men lite så som du beskriver. men måste nog vara en som är väldigt dålig på det om dom gör jättesmala får man hoppas..
  • Teddis

De vet vad de gör. Hon kommer ställa frågor som kommer ni fram till svar i samråd med varandra.

Svar på tråden Plocka ögonbrynen på salong?