• Anonym (Exet)

Saknar bonusdottern så det gör ont

För ett tag sedan gjorde jag slut med en kille som behandlat mig mycket dåligt. Jag önskar fortfarande att allt skulle ha löst sig och blivit bra, men jag vet att det tyvärr aldrig kommer bli så. Jag saknar honom, men det jag saknar främst är min bonusdotter. Min förra bonusdotter för att vara korrekt. Jag saknar henne så det gör ont i själen och jag är så ledsen över att vi aldrig mer kommer ses. Det tog ett tag innan jag träffade henne och vi "kände" bara varandra i några månader, men bara på dessa månader blev vi så tighta. Hon kommer glömma mig och gå miste om all den kärlek jag har för henne, medan jag tänker på henne varje dag. Vi klickade direkt, busade och gosade. Hon somnade i mina armar i soffan på kvällen och sprang in i min famn så fort hon såg mig, höll min hand överallt och kom till mig när hon grät. Jag är så JÄVLA ledsen. Suck. Ville egentligen bara skriva av mig... Har någon tips på hur man kan må bättre så är jag öppen för förslag..

• Svar på tråden Saknar bonusdottern så det gör ont
  • Stårschan

Kan du inte kontakta henne? Om ni klickade så bra så saknar hon dig förmodligen lika mycket, och jag tror att hon kan behöva få veta att ni inte separerade på grund av henne. Sen kanske ert förhållande rinner ut i sanden, men jag tror att du gör en stor insats som vuxen om du visar att lilltjejen inte är dumpad, utan att hon är viktig för dig som människa och vän.

• Anonym (Exet)
    Stårschan skrev 2015-11-12 13:06:03 följande:

Kan du inte kontakta henne? Om ni klickade så bra så saknar hon dig förmodligen lika mycket, och jag tror att hon kan behöva få veta att ni inte separerade på grund av henne. Sen kanske ert förhållande rinner ut i sanden, men jag tror att du gör en stor insats som vuxen om du visar att lilltjejen inte är dumpad, utan att hon är viktig för dig som människa och vän.

Hon är bara runt fem år gammal så det blir svårt, vi bor långt ifrån varandra och jag har ingen kontakt med exet. Hade jag hört av mig hade han bara svarat spydigt. Han är ett riktigt svin och han hade inte försökt bättra sig i vårt förhållande, även om det betydde att hans egna dotter får det förhållandet med mig som hon behöver och vill ha.
  • Anonym (s)

Kontakta hennes mamma? Det är ju fullt möjligt att mamman ser det som en tillgång med fler vuxna personer i barnets närhet, och att ni kan få till ett slags umgänge utan att blanda in pappan.

• Stårschan
    Anonym (s) skrev 2015-11-12 13:19:38 följande:

Kontakta hennes mamma? Det är ju fullt möjligt att mamman ser det som en tillgång med fler vuxna personer i barnets närhet, och att ni kan få till ett slags umgänge utan att blanda in pappan.

Bra idé!
  • Myling

Om det är ett mindre barn skulle jag erbjudit mig att sitta barnvakt till båda föräldrarna.

Karin

• Anonym (Fem)
    Anonym (Exet) skrev 2015-11-12 13:17:15 följande:
    Hon är bara runt fem år gammal så det blir svårt, vi bor långt ifrån varandra och jag har ingen kontakt med exet. Hade jag hört av mig hade han bara svarat spydigt. Han är ett riktigt svin och han hade inte försökt bättra sig i vårt förhållande, även om det betydde att hans egna dotter får det förhållandet med mig som hon behöver och vill ha.
    Men jag kan tänka mig att hon kommer bli förvirrad om du är hennes liv och så kommer en ny flickvän in i pappans liv. Men om mamman och pappan inte tycker det är okej så får du gå vidare.
  • Anonym (Men....)

Vilken idiot till kille!!! Ts du måste vara en drömkvinna för en kille som har barn innan. Och som en liten tröst så kommer du en dag bli en jättebra mamma till småttingar och jag hoppas att du hittar den riktiga drömkillen som uppskattar dig. Tänk om mitt ex hade träffat någon som du istället. Vad mycket mina barn sluppit.

• Anonym (Exet)
    Anonym (Men....) skrev 2015-11-12 19:54:36 följande:

Vilken idiot till kille!!! Ts du måste vara en drömkvinna för en kille som har barn innan. Och som en liten tröst så kommer du en dag bli en jättebra mamma till småttingar och jag hoppas att du hittar den riktiga drömkillen som uppskattar dig. Tänk om mitt ex hade träffat någon som du istället. Vad mycket mina barn sluppit.

Tack, vad snäll du är! Blev jätteglad av att läsa det. Jag hoppas också att jag kommer bli det. Så svårt att släppa denna lilla tjej bara, men jag får hoppas att det på något vis går över...

Beklagar om ditt ex träffat någon som inte bryr sig om dina barn :( Det är tungt att man ibland inte kan styra saker åt den riktning man vill. Stor kram på dig! ??
  • Anonym (Exet)
    Anonym (Exet) skrev 2015-11-12 21:29:54 följande:

Tack, vad snäll du är! Blev jätteglad av att läsa det. Jag hoppas också att jag kommer bli det. Så svårt att släppa denna lilla tjej bara, men jag får hoppas att det på något vis går över...

Beklagar om ditt ex träffat någon som inte bryr sig om dina barn :( Det är tungt att man ibland inte kan styra saker åt den riktning man vill. Stor kram på dig! ??

Frågetecknena i slutet skulle vara ett hjärta :)
  • Anonym (Exet)

Tack för era svar. Men det finns tyvärr ingen möjlighet för mig alls att få umgås med denna tjej. Jag hoppas att jag tar mig vidare, men tungt är det. Jag hade hoppats på en framtid och ett familjeliv med de båda, men allt rann ut i sanden.

Svar på tråden Saknar bonusdottern så det gör ont