• 8411143

Skulle du kunna vara tillsammans med en Moderat nu när dom vill stoppa massinvandringen?

Skulle du kunna vara tillsammans med en Moderat nu när dom vill stoppa massinvandringen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en Moderat nu när dom vill stoppa massinvandringen?
  • Gert

Absolut! Det är bra att Moderaterna har gjort upp med Fredrik Reinfeldts svek.

Give ´em Hell!
  • Krixx
    Gert skrev 2015-11-10 17:21:09 följande:

Give ´em Hell!
    Jag trodde att det var ett krav att vara emot alla former av invandring för dig Gert...
  • Anonym (Moderat)

Ja, moderaterna ser detta förnuftig och långsiktigt. S och MP har ingen plan överhuvudtaget utan kör på utan att tänka på att de kör Sverige i botten. Skönt dock att någon annan en SD tagit tag i invandringsfrågorna....

• nevermind
    Krixx skrev 2015-11-10 17:46:36 följande:
    Jag trodde att det var ett krav att vara emot alla former av invandring för dig Gert...
  • Anonym (W)
    Gert skrev 2015-11-10 17:21:09 följande:

Så då röstar du på moderaterna nästa val eller?
  • Gert
    Anonym (W) skrev 2015-11-10 18:13:11 följande:
    Så då röstar du på moderaterna nästa val eller?
    Nej, knappast. Jag har aldrig röstat på Moderaterna och det tänker jag fortsätta med.
    Give ´em Hell!
  • Anonym (W)
    Gert skrev 2015-11-10 18:32:01 följande:

Nej, knappast. Jag har aldrig röstat på Moderaterna och det tänker jag fortsätta med.

Ok. Eftersom du nu anser att moderata invandringspolitiken är ok, vad i SD:s övriga politik är bättre än moderaternas?
  • Anonym (kooz)

Ja absolut, har aldrig brytt mig om vad folks politiska åsikter sådär, jag är intresserad av människan i sig själv. Men jag tycker nog att moderater är lite tramsigt som vänder kappan efter vinden nu.

• Anonym (Moderaterna vill rädda Sverige)

Den bästa lösningen kom Maderaterna med, eloge till Anna Batra!

Varför agerar ingen åndå? Tiden går och igår noterades ännu ett rekord med över 2200 människor på en dag.

VAKNA regeringen. Annars går det åt helvete redan om någon månad. Det väller in folk till Grekland fortfarande och Kroatien är full med folk som nu vill till Sverige hellre än till Tyskland då de skärpte kraven betydligt. Men fortfarande INGENTING från Sverige. Herregud. Vi står på ruinens brant.

Detta kan inte fortgå år in och år ut.

• Anonym (.)

Att vilja begränsa invandringen som sak har jag inga problem med, oavsett parti, det är vad man har för värderingar kring det. Jag skulle tex inte kunna vara tillsammans med någon som har den människosynen som SD står för. Som ecxempel deras åsikter om abort, adoption osv.
    Jag kan inte heller vara tillsammans med någon som är väldigt aktivt vänster. Ett ex var det och det var så mycket som han störde sig på så det fungerade helt enkelt inte. (jag driver företag och röstar blått)
    Jag tror man behöver ha ungefär samma grundsyn och värderingar för att det ska fungera, och även om man inte är öppet engagerad politiskt så kan det slita otroligt mycket om man är väldigt olika.

Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en Moderat nu när dom vill stoppa massinvandringen?