Jobba hemifrån
Jag vill så gärna jobba hemifrån deltid eller heltid spelar ingen roll, men frågan är med vad, är det någon som har något tips? helst ingen telefonförsälning utan något annat seriöst som man i allafall kan tjäna typ 6000 Kr/mån på
Jag vill så gärna jobba hemifrån deltid eller heltid spelar ingen roll, men frågan är med vad, är det någon som har något tips? helst ingen telefonförsälning utan något annat seriöst som man i allafall kan tjäna typ 6000 Kr/mån på
Du kan ju jobba med jättemycket hemifrån, men det beror väl på vad du har för kompetens. Har du ingen speciell sådan så blir det väl försäljning över. Du kan ju också gå en massagekurs och köpa en massagebänk om du vill göra något mer praktiskt.
Investera i aktier.
Översättare
Programerare
Hantverk
Advokat
Författare
Programerare
/.../
Advokat
Jo egentligen går dom flesta jobben som går ut på att behandla information att göra hemifrån men ingen får den chansen bara sådär utan man måste först bygga en ganska rejäl erfarenhet.
Jag arbetar hemma just nu!
Men en sak du skall vara beredd på är den saknade biten av det sociala!
Saknar kollegor väldigt mycket, OFTA!
Arbetar som marknadsundersökare och får välja mina egna pass...
ÄR kluven då jag älskar alla jag arbetar med ( arbetsledarna är otroligt trevliga )
Men börjar tycka det är jobbigt att prata nonstop efter manus...
TUNGHÄFTA!
Men samtidigt så vill man inte sluta då det är så oerhört skönt att kunna arbeta hemmifrån samt välja sina tider...
hm...dilemma...
har 92 kr med semesterersättning så tjänar under hundra..