• Marye

Babyshower! Tips på lekar?

Hejsan, är lekansvarig för en babyshower och behöver era bästa tips :)

• Svar på tråden Babyshower! Tips på lekar?
  • aleydis

Tycker personen om lekar? Jag gör det inte och på min shower umgicks vi och hade en frågesport. Sen pysslade vi, man kan tex göra så att alla får dekorera en body med glitter eller färg

• Marye

Ja eftersom jag fråga efter leka antog jag det var självklart att vi kommer leka ;)

• aleydis

Ja det enda jag vet är typ tävlingar om att sätta på blöjor på dockor och äta chokladpudding ur blöjor, superäckligt. Men det jag menade är att alla inte tycker om sånna typer av lekar som är på amerikanska baby showers, så bra om du vet vad hon tycker om. Du måste ju utgå från vem hon är som person och hennes intressen. Amerikanska baby shower lekar går nog att googla :)

• alexias mamma

Men jisses... Babyshower hahaha. Anordnar folk verkligen sånna här töntiga saker? Eller är blivande mamman från usa?

• Marye

Beklagar att du blev utan,

alexias mamma skrev 2015-11-09 20:29:10 följande:

Men jisses... Babyshower hahaha. Anordnar folk verkligen sånna här töntiga saker? Eller är blivande mamman från usa?

• Marye

Det är det vi gjort och därav lekarna.

aleydis skrev 2015-11-09 20:26:35 följande:

Ja det enda jag vet är typ tävlingar om att sätta på blöjor på dockor och äta chokladpudding ur blöjor, superäckligt. Men det jag menade är att alla inte tycker om sånna typer av lekar som är på amerikanska baby showers, så bra om du vet vad hon tycker om. Du måste ju utgå från vem hon är som person och hennes intressen. Amerikanska baby shower lekar går nog att googla :)

• aleydis

Har tyvärr inga tips eftersom jag aldrig varit på en sån, bara sett bilder. Men en kul tävling är att alla får gissa födelsedatum, vikt, längd och ev kön. Sen så vinner den som kommer närmast :). Lycka till

• ctrlaltdelete

Vad tråkigt med så många negativa svar.. Är väl jättekul att ha en babyshower och leka lekar/tävlingar med mera. 

Nu har du säkert redan varit på babyshowern , men hur var det? :) 
    Vad blev det för lekar? 
    Var det bara den gravida och hennes vänner eller var partners också med?

Svar på tråden Babyshower! Tips på lekar?