• Svar på tråden SD sprider sverigefientlig propaganda i utlandet!
  • Yellow Cross

Sjuklövern sprider svenskfientlig propaganda genom att tack vare sin invandring få Sverige och se ut som något laglöst multikultistan.

Flygbladen är till för att minska invällandet av problemfall från tredje världen och se till att det som avbildades i videon inte sker igen.

• Rataxes
    Yellow Cross skrev 2015-11-09 15:19:03 följande:

" target="_blank">

Sjuklövern sprider svenskfientlig propaganda genom att tack vare sin invandring få Sverige och se ut som något laglöst multikultistan.

Flygbladen är till för att minska invällandet av problemfall från tredje världen och se till att det som avbildades i videon inte sker igen.
    Verkligheten är illa nog, några överdrifter och påhitt som de spred i flygbladet är knappast nödvändigt.
    Ödslar sällan tid på anonyma nick.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2015-11-09 15:56:08 följande:
    Verkligheten är illa nog, några överdrifter och påhitt som de spred i flygbladet är knappast nödvändigt.
    Kan bara hålla med!

De senaste regeringarna har dock också sänt väldigt skeva signaler om än inte lika direkt och på samma nivå. Det törs dock tilläggas. Vissa saker görs helt enkelt dåligt på alla håll och kanter - när det, som du säger, räcker med verkligheten som den är.
  • Sack
    Digestive skrev 2015-11-10 05:01:27 följande:
    Kan bara hålla med!

De senaste regeringarna har dock också sänt väldigt skeva signaler om än inte lika direkt och på samma nivå. Det törs dock tilläggas. Vissa saker görs helt enkelt dåligt på alla håll och kanter - när det, som du säger, räcker med verkligheten som den är.
    Jag också! Frågan vad som är värst, i smyg sprida osanningar och negativ propaganda om Sverige på en Grekisk ö eller att exprimentera med en hel nations framtid helt öppet och som det känns helt utan kontroll.
  • Nerfherder
    Sack skrev 2015-11-10 08:11:07 följande:

Jag också! Frågan vad som är värst, i smyg sprida osanningar och negativ propaganda om Sverige på en Grekisk ö eller att exprimentera med en hel nations framtid helt öppet och som det känns helt utan kontroll.

Kan SD någonsin göra fel???
  • lilleman2000
    Nerfherder skrev 2015-11-10 08:12:12 följande:
    Kan SD någonsin göra fel???
    Kan Nerfherder någonsin skriva annat än meningslösa oneliners?
  • Vanillaextract

Blev faktiskt otroligt besviken på dem. Har röstat på dem i förra valet och alltid försvarat dem men detta är oförsvarligt. Rena katastrofspråket, snedvinklad sanning och uppenbara lögner. Det gör mig oroad över deras verkligetsbild.

Det sorgliga är ju att de inte hade behövt vrida något eller ljuga. Att bara säga sanningen hade varit tillräckligt och haft större effekt.

• Nerfherder
    lilleman2000 skrev 2015-11-10 08:15:30 följande:

Kan Nerfherder någonsin skriva annat än meningslösa oneliners?

Kan du sluta förfölja mig?
  • KillBill

Vem kan sympatisera med politiker som ljuger och som sparkar på dem som ligger ner?

• Digestive
    Sack skrev 2015-11-10 08:11:07 följande:
    Jag är benägen att säga det senare faktiskt, även om det inte ger Sverigedemokraterna dispens på något vis.
Svar på tråden SD sprider sverigefientlig propaganda i utlandet!