Fylla igen glugg mellan framtänderna?
Är det någon som har fyllt igen en glugg mellan framtänderna? Valde ni komposit eller porslinsfasader? Finns det någon som kan rekommendera en klinik i Stockhomsområdet? Kostnad?
Är det någon som har fyllt igen en glugg mellan framtänderna? Valde ni komposit eller porslinsfasader? Finns det någon som kan rekommendera en klinik i Stockhomsområdet? Kostnad?
Kan ju vara individuella priser också.
Har du kollat om du kan fylla igen gluggen?
Har du jättestort mellanrum kanske man kan göra den lite mindre bara. Är den stor kommer det se ut som att du har jättebreda framtänder.
Den är inte jättestor men tillräckligt för att jag aldrig vil skratta på t ex foton. Jag trodde först skalfasader var alternativt men min tandläkare på Folktandvården sa att kompositfyllning skulle räcka och att det gjorde mindre åverkan på tänderna. Skall gå till estetisk tandvård för konsultation nästa vecka. Får se vad de säger.
Glugg som är så himla sött!! Jag undrar hur man gör glugg, jag vill ha en!! Skulle aldrig fylla igen.
Tycker också glugg är otroligt charmigt, du borde låta det vara och istället se det som en del av dig :)
Den här tråden handlar alltså inte om huruvida man tycker glugg är snyggt eller inte. Jag mår dåligt av den i form av att jag tex aldrig under hela min uppväxt skrattat med öppen mun osv. Lika mycket som ni tycker om glugg lika illa tycker jag om den. Den har också uppkommit av felutdragna tänder som barn. Lära sig tycka om om? Tror ni inte jag försökt? Och framförallt varför skall man? Med det sättet att resonera skall man förbjuda tandställning hos barn också med orden "lär er tycka om era tänder som de är".
Kan starkt rekommendera Agneta Berenheim! Fantastiskt resultat och trevlig miljö! Tog ca 1 timme.