• Anonym (Besviken, sviken)

Skärp er Svenska kvinnor

Det är inte bara jag utan flera av mina kompisar säger samma, Svenska kvinnor nobbar oss för att vi är patrioter. Ni får gärna nobba mig för mitt utseende eller min personlighet men att nobba mig för att jag tycker att massinvandringen måste få ett slut är sjukt.
    Vad vet ni om oss egentligen. Vi älskar vårt land. Vi skulle gärna vilja få hjälpa er kvinnor i hemmet med matlagning, disk, tvätt och barnen när de kommer. Vi skulle gärna vilja älska er men i stället blir vi avvisade, inte av alla men nästan alltid av dom som ser ut så att det börjar trycka nedanför naveln.
    Skärp er. Ni kan inte få något bättre än Svenska patriotiska män som skyddar er och älskar er och tar hand om er!

• Svar på tråden Skärp er Svenska kvinnor
  • Anonym (Ajja)

Tänk om vi inte vill ha nån svensk patriotisk man, inte vill bli skyddad och omhändertagen? 

Utseende är inte viktigt, men personlighet är. Och definitivt en delad tanke kring mänskliga rättigheter och att alla människor värderas lika högt. 

Jag blir avtänd av inställningen du beskriver att du blir nobbad för. Så enkelt är det.

• Aikido

Du får väl lägga in en stöt på en invandrarbrud istället. Kanske du hittar någon som är lika förvirrad som du själv.

• ninasord

Jag förstår dig, ett gammalt mögligt ex. var patriot och nazist. Det var inte hans kärlek för sitt fosterland som var problemet, snarare hans miserabla liv, syn på kvinnor och våldet.

Det finns en viss bild man kan få om man läser någon beskriva sig som patriot. Jag skulle väl kunna säga att det finns mycket fördomar vad det gäller just patriotism. Många gör likhetstecknet mellan patriotism och nazismen.

Att älska sitt fosterland är en sak, att hata andra människor en annan.

I'm not your driver
    Aikido skrev 2015-11-07 18:53:26 följande:
    Du får väl lägga in en stöt på en invandrarbrud istället. Kanske du hittar någon som är lika förvirrad som du själv.
    Men våga testa vettja. Du kommer inte att bli besviken om du får möljighet att älska en riktig Svensk man{#emotions_dlg.flower}
    ninasord skrev 2015-11-07 18:57:04 följande:
    Jag förstår dig, ett gammalt mögligt ex. var patriot och nazist. Det var inte hans kärlek för sitt fosterland som var problemet, snarare hans miserabla liv, syn på kvinnor och våldet.

Det finns en viss bild man kan få om man läser någon beskriva sig som patriot. Jag skulle väl kunna säga att det finns mycket fördomar vad det gäller just patriotism. Många gör likhetstecknet mellan patriotism och nazismen.

Att älska sitt fosterland är en sak, att hata andra människor en annan.
    Sant. Det känns som många hatar oss bara för att vi älskar vårt fosterland.
    Är du patriot?
  • Aikido
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 18:57:06 följande:
    Men våga testa vettja. Du kommer inte att bli besviken om du får möljighet att älska en riktig Svensk man{#emotions_dlg.flower}
    Fast jag är man och inte så lite homofob. Fast det är klart är du djävligt rik och ger mig ett fett underhåll kanske jag kan göra ett undantag.
  • Anonym (metro)
    Anonym (Ajja) skrev 2015-11-07 18:53:10 följande:

Tänk om vi inte vill ha nån svensk patriotisk man, inte vill bli skyddad och omhändertagen? 

Utseende är inte viktigt, men personlighet är. Och definitivt en delad tanke kring mänskliga rättigheter och att alla människor värderas lika högt. 

Jag blir avtänd av inställningen du beskriver att du blir nobbad för. Så enkelt är det.

Nja du tänder på metrosexuella killar. Din text förklarar allt. Självklart vill inte du ha en patriot
  • ninasord
    Anonym (Besviken, sviken) skrev 2015-11-07 18:59:12 följande:
    Sant. Det känns som många hatar oss bara för att vi älskar vårt fosterland.
    Är du patriot?
    Nej, jag är en "finnjävel" Flört
    men jag förstår tanken. Simma lugnt. Glad
    I'm not your driver
    Aikido skrev 2015-11-07 18:59:17 följande:
    Fast jag är man och inte så lite homofob. Fast det är klart är du djävligt rik och ger mig ett fett underhåll kanske jag kan göra ett undantag.
    SRY.

År du patriot? Kan du berätta om dina erfarenheter av att kvinnor nobbar dig?
  • ninasord
    Aikido skrev 2015-11-07 18:59:17 följande:
    Meh. Särp dig!
    Snart åker du ner i backen!
    I'm not your driver
Svar på tråden Skärp er Svenska kvinnor