• flislis

Uttråkad och allmänt deppig

Nu går tiden alldeles för långsamt. Har 3 veckor kvar till bf och jag klättrar på väggarna! Foglossningar och en mastodontmage som begränsar vad jag kan hitta på. Börjar bli lite deppig om jag ska vara ärlig. Vad gör ni för att slå ihjäl tid?

• Svar på tråden Uttråkad och allmänt deppig
  • Blomma087

Du kan läsa någon bok, kolla på film/serier, viiiiila ut dig. Använd dessa veckor för att göra saker som du kanske inte får tillfälle att göra efter att bebis kommit Glad 

När jag var gravid sista 2 veckor så åt jag mycket god mat och passade på att vila/sova. Nu har jag inte sovit en hel natt på 8 månader och det är jobbigtGråter

• flislis
    Blomma087 skrev 2015-11-06 14:39:52 följande:

Du kan läsa någon bok, kolla på film/serier, viiiiila ut dig. Använd dessa veckor för att göra saker som du kanske inte får tillfälle att göra efter att bebis kommit  

När jag var gravid sista 2 veckor så åt jag mycket god mat och passade på att vila/sova. Nu har jag inte sovit en hel natt på 8 månader och det är jobbigt

Tack för ditt svar :) lyckades somna ngra timmar nu :) snart ska jag laga mat;)

Är det mysigt? (förutom sömnen då)
  • Blomma087

Va bra!

Det är jättemysigt med bebis om man tar bort sömnbristen Flört Riktigt roligt att följa utvecklingen Solig

• flislis
    Blomma087 skrev 2015-11-06 16:52:05 följande:

Va bra!

Det är jättemysigt med bebis om man tar bort sömnbristen  Riktigt roligt att följa utvecklingen 

:) Längtar så jag dör!
  • Mtn88

Jag har också tre veckor kvar o slutade jobba i tisdags.. Men jag försöker träna ngt varje dag och fixa här hemma. Håller på att sy babynest också :) försök hitta en mammagrupp att hänga med då o då?

Svar på tråden Uttråkad och allmänt deppig