• Anonym (kåt)

Har jag udda fantasi?

Nå, är jag udda eller finns det fler med samma fantasier som jag? Har inte vågat ta upp dessa fantasier alls med min sambo eftersom jag är rädd hur han ska reagera. Han visar mycket drag av dominans när vi har sex men inte alls på den nivån som jag har i mitt huvud. Vill inte verka allt för onormal!

1. Jag vill bli knullad av flera män samtidigt där alla är med, ingen är fastbunden o.s.v. Vill gärna bli lite omkringslängd runt männen.

2. Vill gärna ligga fastbunden på rygg med ögonbindel medan flera män häller olja över mig, spottar i mitt underliv och leker med mig med olika leksaker tills jag kommer och därefter knullar mig och sprutar över mitt underliv och lår. Eventuellt också kissar över underlivet.

3. Jag vill bli dominerad tills jag i princip gråter och därefter omhållen, omhändertagen och älskad.

4. Lekar i allmänhet där jag blir kissad på, sups full, fastbunden eller är i ett svagt tillstånd där jag blir utnyttjad och brutalt knullad och samtidigt "älskad" (struken över håret exempelvis).

5. Jag vill ha på mig en korsett, kort kjol och höga klackar. Binda fast en man på golvet och plåga honom genom smisk/slag, sätta klackarna på honom, hälla stearin o.s.v. Tvinga honom att slicka mig och suga tills han nästan kommer o.s.v.

6. Lite som rapeplay fast ändå inte. Jag fantiserar om att båda vill dominera varandra där vi i princip "slår sönder" varandra medans vi har sex. Han vinner givetvis, eftersom att jag är svagare.

7. Fantasier om sex med fantasivarelser, exempelvis monster med tentakler, extremt grova kukar eller andra märkliga saker i liknande kategori.

8. Fantasier om sexfabriker, där man antingen är fastbunden i en rad med andra tjejer i ett sterilt rum. Man sköts med jämna mellanrum om genom att bli inoljad o.s.v. för att sedan bli knullad av man efter man som betalar. Oftast tjockare, äldre män.

9. Lekar som lärare-elev, dotter-pappa, gynekolog-patient och rapeplay med mera. Alltid jag som undergiven.

Jag tänder överlag på att känna mig liten, svag, dominerad.

• Svar på tråden Har jag udda fantasi?
  • Anonym (kåt)

Alla lekar ska givetvis ske i samförstånd och synk med varandra. Inga one-nightstands för dessa fantasier inte...

• Puppetmaster

vet inte om det finns så många som har exakt samma fantasier som dig men det är just därför det är fantasier och gör sex till den roligaste av lekar. 
    Du är på intet sätt onormal. Faktum är att alla är onormala men inte alla vill erkänna det. Sen är det ju skiljelinje mellan vad som är en fantasi och vad som är något man vill (bör) genomföra på riktigt.

• Underhill

Kan ni prata om sex och du känner att det finns intresse, så vore det väl på sin plats att du pratar med honom och eller börjar någonstans :)

E vi överens så kör vi
  • Pussan

Många härliga fantasier du har tycker jag som delar de flesta och har provat ett par. Men tänk att knulla med djävulen....!

• Ganyca

Är tjej som har precis samma fantasier som dig utom de tre sista.

• vargveum

Nr 1-4 är jag helt med på, sånt jag gärna gör i verkligheten. Resten inte min grej, inte i verkligheten i alla fall. Men fantasier är ju såna att det är helt okej med vilka fantasier som helst, även sånt som är olagligt / farligt / aldrig skulle gå att genomföra på riktigt. Det är sunt med fantasier och vi är alla olika. Din hjärna är frisk säger jag! :)

• Anders 386

Ja, det är nog ganska udda fantasier skulle jag tro. Det är troligen väldigt få kvinnor som har dom fantasierna.
    Men du är säkert inte ensam....  Glad  

• Anonym (kåt)

Alla fantasier är ju över huvud taget inte ens genomförbara (ärligt talat, tror vem som helst hade svimmat eller dylikt om det kommit ett stort monster). Men i fantasin gör det mig galet kåt.

Men mycket går ju faktiskt att prova, framförallt dominanslekar. Vill bara inte verka allt för märklig om jag börjar dra upp detta. Han säger att han själv har märklig sex-fantasi men vågar inte dela med sig. Och jag vågar inte heller med risk för att han sa tycka jag är föör konstig och ge upp oss. Drömmer

• Underhill
    Anonym (kåt) skrev 2015-11-05 11:28:54 följande:

Alla fantasier är ju över huvud taget inte ens genomförbara (ärligt talat, tror vem som helst hade svimmat eller dylikt om det kommit ett stort monster). Men i fantasin gör det mig galet kåt.

Men mycket går ju faktiskt att prova, framförallt dominanslekar. Vill bara inte verka allt för märklig om jag börjar dra upp detta. Han säger att han själv har märklig sex-fantasi men vågar inte dela med sig. Och jag vågar inte heller med risk för att han sa tycka jag är föör konstig och ge upp oss. Drömmer

Som sagt...börja någonstans...eventuellt med det "mildaste" och mest troliga så att säga :)...så kanske han öppnar sig!?
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Har jag udda fantasi?