• Anonym (Ankan)

Fler som fått missfall i v.8 ?

Nån mer som fått missfall i v.8? Hur agerade du med gyn, jobb och smärta? Jag misstänker missfall själv, blöder lite lätt och har mensvärk. Vet inte om jag bör stanna hemma från jobbet i morgon och ringa om gyn tid, om jag bör avvakta utan att jobba eller jobba. Vet inte heller hur ont jag kan förvänta mig att det gör och blödningen. Är lite bränd sen ett mf i v9 som gjorde fruktansvärt ont och blödde så mycket att jag blev inlagd.

• Svar på tråden Fler som fått missfall i v.8 ?
  • Eleonor01

Om du har dåligs erfarenheter så stanna hemma. Du kommer ändå inte få något vettigt gjort på jobbet under morgondagen. Ring till gyn å rådfråga imorgon. Håller tummarna för dig

• Anonym (F)

Håller med ovanstående. Har själv fått mf i v 7 och hade knappt ont alls och småblödde bara. Åk till gynakuten och förklara läget eftersom du redan fått mf en gång. Lycka till!

• Tianlu

Hej!

Du ska göra det dom känns bäst för dig.

Stanna hemma och ta hand om dig själv.

Försök få en tid till gyn för en kontroll. Har du mycket ont kan dom Säkert skicka med dig lite smärtstillande tabletter, det fick jag.

Har själv gått igenom missfall i v 12 ( MA graviditeten var redan avstannad i v 8) i v 20 men då fick jag vara på BB och en graviditet där jag fick "föda" i v 24 då barnet dött nån v innan . Är jobbigt att behöva genomgå mf.

Jag hoppas verkligen det går bra för dig.

Ta hand om dig!

• Anonym (Ankan)

Det var ett ma. Fick ny tid på fredag klockan halv åtta för att genomföra en abort med piller på sjukhuset. Känns skönt att det blir så, så jag slipper ha ont hemma inför barnen eller störtblöda på vår enda toalett.

• Tianlu

Vad skönt att du får göra det på sjukhuset istället för hemma.

Tänker på dig, hoppas det går fort

Kram

Svar på tråden Fler som fått missfall i v.8 ?