Vilket namn tycker ni är finast??
Just nu lutar det åt en liten Elvin!
Men hur låter det namnet tycker ni??
Brorsorna heter Alex, Adam och Emil
Just nu lutar det åt en liten Elvin!
Men hur låter det namnet tycker ni??
Brorsorna heter Alex, Adam och Emil
Gillar alla namnen utom Leo som känns så barnsligt och sött. De andra känns rejäla och hållbara. Röstade för Albin.
Jag hade valt Ludvig - Elvin och Emil blir ganska lika, och ni har redan många "A" barn så därför hade jag inte valt Albin!
Elvin i kombination med de andra, men Ludvig som fristående.
Alvin :)
Av dessa gillar jag bara Albin. Men det är å andra sidan fint
Helt klart Albin. Jag gillar klassiska namn. Elvin låter lite som ett hittepånamn.
Elvin låter lite konstigt. Som om man skrev fel när man skulle skriva Albin eller Edvin. Jag tycker att Ludvig är finast av alternativen och det passar även bäst med övriga namn tycker jag.
Annars kanske Einar kan passa?
Det är ganska intressant att det är så många som tycker att Elvin låter som ett hittepå namn... Det är ju ett gammalt svenska namn som funnits sedan 1800-talet men det kanske låter som hittepå eftersom det inte är så vanligt?
Det är ganska intressant att det är så många som tycker att Elvin låter som ett hittepå namn... Det är ju ett gammalt svenska namn som funnits sedan 1800-talet men det kanske låter som hittepå eftersom det inte är så vanligt?
Syftade inte på att det är många här som har sagt det, här är det ju inte många som har skrivit ens... Men har hört det även i min mammagrupp på FB och från personer i vår närhet. Men det spelar ingen roll, vi tycker det är mjukt och fint namn. Så det blev en liten Elvin iaf ????????
Haha oj, varför blev det massa frågetecken? Skulle ju göra en glad gubbe!