• lisandra

Vad har ni på er på en utekväll?

Jag ska fara ut nästa fredag och vet inte alls vad jag skall ta på mig. Det är första gången jag har en utekväll efter graviditet och amning. Kroppen är inte som den var förr och jag behöver köpa nya kläder. Gick upp rätt mycket under graviditeten och känner mig ändå vacker i min lite mulliga kropp, men vet inte riktigt hur jag ska få till det. Jag och vår dotters pappa ska fara på första utekvällen på 1 1/2 år. Tar tacksamt emot tips. Är en ganska ung mamma så vill inte klä mig tantigt eller för utmanande utan lagom snyggt. Väldigt tacksam för svar.

• Svar på tråden Vad har ni på er på en utekväll?
  • Uber

Du är säkert snygg, eftersom du törs fråga. Med en kropp som din och din modekänsla. Testa en klänning från Diane von Furstenberg.

• Uber

Beroende på. Antar att frågan gäller icke formellt. Formellt så bär jag högtidsdräkt. eller varianter.

Annars: jeans tshirt, eller killer polo. Eller några andra skitiga kläder jag har valt.

• Uber

Nästa fråga lär vara: vad är högtidsdräkt: Fråga trådägarn. Jag svara gärna. Skall dricka litet nu.

• Anonym (...)

jeans funkar alltid.. Någon fin skjorta till kanske :)

• Anonym (Ella)

Ha på dig det som du känner dig både bekväm i och som du känner dig lite extra snygg i.

Svar på tråden Vad har ni på er på en utekväll?