• Anonym (ts)

jag älskar och kommer garanterat när killen suger på min klitoris!

När killen som slickar mig suger rytmiskt på min klitoris och gärna samtidigt pullar mig med minst ett finger... Ja då är jag snabbt nära en orgasm!!
    Jag har stött på killar som suger sig fast utan att jag behövt be om de och lika många killar får höra de för första ggn när jag ber dom göra de.
    Min fråga är till både er killar och tjejer: suger du som kille och gillar du det som tjej?

• Svar på tråden jag älskar och kommer garanterat när killen suger på min klitoris!
  • Underhill

Hade jag "fått"/hon velat, så hade jag definitivt gjort det :) Sen funkar ju de flesta lite olika kan jag tänka mig :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kille)

Brukar göra det ibland. Har inte märkt att hon tycker mer om det än när jag slicka på den.

Gillar ni tjejer att man suger på klittan? Är det bättre eller sämre än att bli slickad

• Anonym (C)

Jag gillar slick men fullkomligt HATAR (kan inte betona det nog) när killen suger. Urk!

• MammAmma

Det är väl okej, så länge det inte sugs för hårt. Men jag kommer inte av det.

• Anonym (Kille 35+)

Om man som kille gör vacuum med läpparna kring klitoris och suger in den liksom och sedan vispar runt med tungan där inne? Det borde många gilla?  Drömmer

Svar på tråden jag älskar och kommer garanterat när killen suger på min klitoris!