Behöver bolla mina tankar
Jag skriver här för att få bolla mina tankar!
Det är nämligen så att jag och min sambo lever i ett ganska stormigt förhållande. Det pendlar ifrån magiskt mycket glädje till att vi nästan gör slut.
Men allt började med att vi flyttade ihop och jag ställde upp väldigt mycket för min sambo då allt var nytt. Här tappade jag enkel av min egna vilja. Utan att själv tänka på det.
Så nu våra senaste bråk tycker min sambo att jag inte bestämmer tillräckligt mycket. (Tillägg att min sambo har ett stort kontrollbehov). Så när man väl bestämmer något är det alltid något som är fel och det blir kalabalik. Vilket i sin tur gjort att man blivit lite styrd. Måste också tillägga att jag kommer med idéer och saker vi ska göra, men tydligen inte tillräckligt mycket.
Nu har det gått en viss tid och vårt sexliv finns knappt längre och när det väl är sex är det nästan som om sambon och vibratorn har sex (hjälper självklart till osv). Men det känns inte på samma sätt längre. Känns som om hon styr så mycket att jag inte längre har lika hög manlighet och därför blir hon inte attraherad av mig.
Så jag skulle gärna ha tips på hur jag kan ta tillbaka min manlighet och styra mer?!?!?!