• Brunbjörn

Dåligt med sex

Hej! Jag har en fru som har fått minskad sexlust senaste 2 åren hon vill ha mycket kel och pussar men knappt ingen sex och jag är tvärt emot hur gör jag? Kommer den tillbaka om pussar henne mer eller bli det att leva så här??

• Svar på tråden Dåligt med sex
  • ting

Jag har liknande problem... eller motsatsen kanske.

Jag vill ha mycket pussar och kel men också sex. Det behövs inte mycket pussar för att starta igång.

Är ju olika mycket men det leder definitivt till sex om inget avbryter.

Men har svårt att få i gång karln jag bor ihop med.

Skulle behöva byta tendstiften startmotorn och låtabli att tanka tjockolja.

Som svar på din fråga så som tjej skulle jag svara att svackor kommer och går. Vi går igenom många perioder och det skiftar hela livet.

Pussar kel och uppvaktning är ju inte fel. Även om hon inte är mottaglig för det nu så har du det till fördel då det vänder.

Något som är viktigt är att bli sedd och få förståelse.

Kräv inget utan ge så mycket du kan och gå inte direkt in på ämnet sex.

• Anonym (han svarade)

Dom är väldigt frekventa dom här trådarna om kvinnor som helt "plötsligt" får minskad lust till sex. Som vanligt är nog svaret att man bör gå till sig själv för att finna svaret. Hur bekväm man blivit den senaste tiden? Går man runt och rapar och fiser ohejdat? Byter man underkläder endast på lördagar?? För att inte tala om strumpor? Har din mage växt mer än du tror? Hur är det med andedräkten?? 
    Lever man i en nära relation till någon så vill det till att man ser efter sig själv annars tror jag risken är stor att man står där frågandes med snoppen i brevlådan.

• Årsta

Är online, kvar över här. Har en tjock penis och hatar det. Vill gärna ha en little mindre penis

• Grejen
    Anonym (han svarade) skrev 2015-10-25 11:56:39 följande:

Dom är väldigt frekventa dom här trådarna om kvinnor som helt "plötsligt" får minskad lust till sex. Som vanligt är nog svaret att man bör gå till sig själv för att finna svaret. Hur bekväm man blivit den senaste tiden? Går man runt och rapar och fiser ohejdat? Byter man underkläder endast på lördagar?? För att inte tala om strumpor? Har din mage växt mer än du tror? Hur är det med andedräkten?? 

Lever man i en nära relation till någon så vill det till att man ser efter sig själv annars tror jag risken är stor att man står där frågandes med snoppen i brevlådan.

Om det är precis tvärt om då? Som det är hos mig.
  • Anonym (han svarade)
    Grejen skrev 2015-10-25 16:31:58 följande:
    Ja då är det nog rent äckligt skulle jag vilja påstå.
  • Grejen

Förstår inte riktigt vad du menar.

Det jag menar är att jag är renlig av mig och har rent runt mig och beter mig inte som ett svin.

• Anonym (han svarade)
    Grejen skrev 2015-10-25 16:31:58 följande:
    Att hon beter sig som en svin??
Svar på tråden Dåligt med sex