• skatten12

mensvärk / molvärk !?

Ni som plussat ? Hade ni molvärk / mensvärk ? Jag hade men inget nu.. Ruvdag 6. Blastis... Blir nojig... :/

• Svar på tråden mensvärk / molvärk !?
  • LusLus

Jag hade hemsk molvärk dygnet runt från 2 dagar efter ägglossning. Men det är ju hemskt individuellt. Vissa har det ju inte alls.

• Jag är bara jag

Symptom hit och dit betyder ingenting för de kan variera mellan kvinnor och hos en och samma kvinna. Försök att inte känna efter så mycket och ruva lugnt!  Glad

• skatten12

Ja jag vet ! Är ganska lugn ändå? Men har progeateron.... Men ändå knappt några symtom ? Haha så
    Är väl skonad ? Hört hemskheter med dem :/

Ruvdag 7 idag ! När vågar man testa tro ..... Testar alltid tidigt,'men tänkte hålla mig denna gången lite längre så de blir mer säkert svar ;)

• Jennie

Ruvardag 10 idag och jag plussade i helgen. Jag har haft mensvärk en stund varje dag och jag blir lika rädd varje gång. Förra gången jag plussade så fick jag missfall och det började med att jag hade mensvärk på morgonen. Jag är livrädd varje gång jag går på toaletten.

Alla kommer ju med rådet att man inte ska stressa, utan bara ta det lugnt. Men hur lyckas man med det?

Svar på tråden mensvärk / molvärk !?